Här kommer lite bilder från Tarzans fest...


Noah hade så mycket annat för sig än att posa med sin mamma, han ville leka med alla sina kusiner ju!

Här står alla presenter uppradade i påsar så fina. En massa leksaker och en del kläder blev det. Leksakerna uppskatades verkligen av busfröet Noah som inte har så många här i USA då vi fick lämna de flesta i Sverige!

Med så många personer är det svårt att få en enda att titta ini kameran på kommando. Barts bror Matt lyckades jag fånga på bild i alla fall och hans frus rumpa också för den delen!

Lite av den goda maten som serverades; det blev baguetter med kalkon/ rostbiff och ost och en massa grönsaker. Dessutom hade jag gjort en supergod fruktsallad med den godaste och sötaste melonen, annanasen och en massa goda söta gubbar. Det blev lite gurk/ morot och blomkålsbuketter att dippa också. Jag var bara tvungen att bjuda på lite grönt också.

De stora barnen fick sitta ute på terassen på våra nya utemöbler. Men oj då, det blev visst en del chokladfläckar och annat gott på dynorna. Men som tur var fick jag bort de med lite starkt medel.

Noah sitter och plockar i sig lite kalkon/ ost och fralla han med. Dessutom har han blivit helt tokig i vattenmelon min lilla unge! Han bara ropar efter mer så fort det är slut.

Suddig bild men här hjälper jag Noisen att öppna alla klappar. Jag fick öppna de flesta själv då Noah var mest intresserad av att leka med det som var i!

Alla kusiner ville vara med och hjälpa till att öppna/ leka med allt det roliga!

En glad Noah sitter på sin fina sparkbil han fick av sin Farmor Jolene! Det har blivit den nya favorien här hemma kan jag ju tala om!

Men konstigt nog fastnade alla barn i denna kartong som tillhörde sparkbilen. Alla ville prova att sitta i den. Det slogs till och med lite för att få sitta i den först!

Sen var det dags för tårta. Noah fick en alldeles egen tårta att mummsa på. Ojojoj så gott det var, men han blev lite arg och upprörd när han blev så skitig. Han visste inte riktigt vad han skulle göra med den. Vi fick hjälpa honom lite!
Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh vikken fiiin fest!Puss

2010-06-14 @ 10:35:46
Postat av: Susanne

Gullunge Nois blev riktigt mycket uppvaktad. Grattis till Mormorslilla Noah

kram Mormor

2010-06-14 @ 14:51:34
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: carran

Oh vad fina bilder...o vad söt noah är, han liknar verkligen dig josse. O han ser så stor ut bland de andra barnen. Fina utemöbler..synd om fläckarna bara, tur starka medel finns;) Jag vill så gärna komma till er, har ni kollat priser via barts jobb eller?höres imorgon på noisens födelsedag, tänk att det redan gått ett år, kan nästan inte förstå det:)puss o kram från carran som saknar er alla tre!!

2010-06-14 @ 22:15:55
Postat av: carran

Oh vad fina bilder...o vad söt noah är, han liknar verkligen dig josse. O han ser så stor ut bland de andra barnen. Fina utemöbler..synd om fläckarna bara, tur starka medel finns;) Jag vill så gärna komma till er, har ni kollat priser via barts jobb eller?höres imorgon på noisens födelsedag, tänk att det redan gått ett år, kan nästan inte förstå det:)puss o kram från carran som saknar er alla tre!!

2010-06-14 @ 22:15:57
Postat av: Ida

Grattis Noaaaahhh!!! :D Hälsa! puss och kram

2010-06-15 @ 12:17:06
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0