YES...


...känner mig på topp just nu! Min träning flyter på, men just nu tränar jag mest för att må bra. Vilket jag verkligen gör. Men såklart att 10 KG minder hade varit super, men just nu finns det så mycket mer än det som är mer viktigt för mig. Det finns för många tillfällen att fira med god mat och dryck. Just nu njuter jag av att kunna träna och känna mig stark, självklart är det gött att se sen dallriga kropp förvandlas till en lite mer fastare konsistens. Idag blev det delta som fick sig en genomgång efter 10 minuter löp. När jag hade kört ca 6 övningar villa jag avsluta med en pulshöjare på 5 minuter i stairmastern, men det hela slutade 20 minuter och 100 våningar senare. Fy fan vad endorfinet pumpa efter det och smilegroparna befann sig mestadels i öronnivå. Mumma, mumma!  

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej!!



Jag googlade om att jobba som sjuksköterska i USA och hittade en länk där du haft frågor ang detta. Jag har nämligen lite frågor, just om detta. Har funnit min kärlek i Phoenix :) Så om du har tid och lust så maila gärna din adress till mig!



Marina

2010-07-13 @ 23:59:54
Postat av: Jossan

Hej Marina!

Vad roligt att du hittat love i ökenhettan ;)

Ska ni flytta hit? Vad trevligt i så fall, jag behöver vänner här borta ;)

Min email är [email protected] så kan vi ju snacka där istället!

jossan

2010-07-15 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0