Ojojoj vad ql det är med besök


Baby Cannon är så liten och söt. Har Noah någonsin varit så liten? Svårtatt komma ihåg! Söta lilla Hadley älskar mig tror jag allt. Hon kommer alltid fram och kramar gosar.

Den 4:de Juli var det dags för lite firande av nationaldag här borta och pojkarna fick träffa Barts tokiga stora släkt. Vi åt grillat med en massa annat gott och huset var knökfullt med folk. Mycket skoj, trevligt sällskap och min underbara lillebror gjorde denna dag helt wonderful.

Min lilla sötnlt sitter och chillar i leksakslådan med sin snuttis, filt och gosedjur. Han är så go när han är på myshumör. Går och hämtar sina mysgrejer och myyyyyser för hela slanten. Det är bra nu när grabbarna grus är här och hälsar på så att jag kan smita iväg till gymmet då och då.

Noah vill alltid hjälpa till med allt. Han är mycket nyfiken och tycker allt som pappa gör är så kul. Här bygger de ihop Noah byrå som självklart införskaffats på IKEA.

Bart posar stolt med den läckra frukostn han precis slängt ihop. Pannkakor, french toast, bacon och KAFFE. Man måste ju bjussa på riktig amerikansk frukost för 2 hungriga svenskar som flugit runt halva jordklotet.

Mycket gott och jag tror det blev en riktig hit bland grabbarna grus. Även Noah tycke det var gott. Vem gillar inte denna mat?

Så här hittade jag Noah sovandes när jag kom hem från gymmet häromdan. Han har krupit upp i TV-bänken och somnat med snutten och allt. Så hmla gooo. Nu ska grabbarna ut och spela basket och jag ska passa på att smita iväg till gymmet nu. Idag blir det 5de turen för denna veckan. Måste erkänna att man börjar bli riktigt rippad nu ;) Hehe, nej skämtosido. Men jag mår så bra efter jag har tränat, hela kroppen sjuder av energi heeeela dan efter ett pass. Idag är det axlarna som ska piskas. Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Christel

Hej Joel!! Nu har jag läst igenom hela din blogg! Så kul det var! Du är så flitig! Så stor Noah har blivit! Det ser ut som att ni stadgat er väl nu därborta, måste kännas skönt!? Lycka till med ssk-provet - det kommer du att klara galant! Kul att börja jobba igen=)



När i augusti är det du kommer hem igen? Hur länge stannar ni?



Ha det så bra vännen! Fotsätt med din träning, den får dig att må kanon! Snygg du är!!



Kramar

2010-07-10 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0