Nu har min bror anlänt...


...och vi har så skoj minsann. Ohh vad glad jag är att han och Marcus vill spendera hela deras semester just här hos oss. Jag känner mig verkligen privilerigad. Vi har haft det så skoj ska ni veta, firat 4th of July med fyrverkerier, shoppat en del och ätit mycket gott. Det som är det bästa är att de passar Noah-skrutten så att jag får träna och allt. De är sååå goa dessa grabbar. Jag läggger upp bilder på alla våra upptåg snart, jagär väldigt busy nu med hela huset fullt med karlar. Må gott och njut din dag ;)
Noah älskar sin morbror så mycket. De busar och leker och kommer verkligen bra överens. De spelar Elmo för Noah på You Tube och Noah är helt paralyserad framför datorn. Han är så gullig min lilla skrutt. Nu sussar han gott och sover förhoppningsvis till 09:00, som han brukar, imorgon. So long!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hej jossan, hoppas allt e bra! Hur får du upp youtube klippet på bloggen? jag får bara upp länken - checka in min blogg när du får tid. njut av lillebror och allt kramar till er alla

2010-07-08 @ 11:48:46
Postat av: susanne

Vad roligt med så fint besök. Ta nu hand om varandra på ett bra sätt och hälsa alla

mamma Susanne

2010-07-10 @ 10:28:26
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0