Tack snalla mormor


sager Noah for julklappspengarna han fick av dig och Lasse! For slanten blev det ett par Levis jeans, 3 snygga t-shirts, 2 pyamaser. Nu ska det bara inhandlas ett par nya skor, kanske Vans for att fa den kompletta coola looken till ungen min. Jag lagger in fler bilder pa inkopen till gossen senare, men visst blev han fin min lille Noah!? Sa tusen tack igen lilla mamma, du ar bast som tankte pa Noah och skickade honom en slant. Han behovde verkligen nya klader da han har vaxt ur, eller pa nagot vanster fatt hal, pa de flesta av hans gammla klader. Jag sager bara: Tarzan! 

Tjockismagen vaxer och frodas, har i vecka 23.

Noah alskar sina sma bilar han fick av oss och farmor Jolene i julklapp. Att dessa sma bilar kan vara sa roligt, det kan nog bara riktiga buspojkar forsta. Han kor omkring med de overallt och tutar och kor hej vilt. Han sager Car till de, inte bil som jag forsoker lara honom att det sa fint heter :) Naja, forstar mycket det gor han i alla fall. Nagot annat han lart sig nu sist ar ordet MIN och han vill att man ska forsoka ta hans grejer och saga min tebaks och liksom ha en liten dragkanmp Om prylarna. Sa gullig ar han! Idag larde han sig saga ordet Måne ocksa. Han har namligen en bok med en stor måne pa varje sida som man kan trycka pa for att fa den att lysa. Efter att han horde mig saga Måne ropade han ut precis samma. Han ar otroligt snabblard min lille gosse. Roligt att se hur snabbt han utvecklas! Om han gor nagot han inte borde har han nu lart sig saga ordet: BAD (ajabaja) samtidigt som han peka med sitt finger. Ibland kommer han fram till mig eller Bart oh gor sa och da forstar man att han har hittat pa nagot bus nagonstans. Hehhe...liten men pahittig minsann! 

Har sitter han i en bil i varuhuset. Hade tyvarr inga slantar men inte gjorde det nagot. Han hade lika roligt anda och hoppade i, ur och pa denna bil i 15 minuter tror jag.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Va bra att det blev lite nya kläder. Fint blev det minsann. Oj vad han är duktig att prata och snappa upp nya ord, tvåspråkig och allt. Lättlärd är han den underbara Noah.

Ha det gott och sköt om er så ses vi snart

kramar Mormor och Mamma

2010-12-30 @ 09:19:02
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Gott Nytt År

Ni är mina hjärtan i livet och mitt syre

kramar Mormor och Susanne

2010-12-31 @ 17:08:27
Postat av: Anonym

men stora noisen då! så stor han blitt :)

2011-01-01 @ 03:25:06
Postat av: Jossan

Tack snalla mamma/ mormor! Sa otroligt glad jag ar att du finns i mitt liv. We lovae you sooooo much!

Okand> Noah har blivit sa stor, jag vet! Hinner ej med kanns det som ibland!

2011-01-01 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0