Njuter av livet som rullar på

Hej där alla underbara människor! Jag har nu äntligen lust, ork och en ledig stund över nu när Taran tar en tuppis att äntligen uppdatera er lite grann. Vi har hunnit med supermycket den senaste veckan och här nedan kommer i vanlig ordning ett axplock av de bilder som är tagna. Jag har startat LCHF dieten denna gågna veckan. Har i och för sig inte gått upp så värst mycket men var mest trött på att man tränar och tränar och att man aldrig ser resultaten under fettlagret som aldrig vill försvinna. Så jag hoppade på den populära trenden och har nu konstaterat efter 1 vecka utan varesig pasta/ potatis/ ris eller sockeratt vågen nu visar 3,2 kg mindre. Men det bästa av allt är att jag njutit av god, fet och riktig mat istället. Jag kan verkligen förstå varför det kallas Njutningsmetoden. Hoppas det vill hålla i sig! Har dessvärre märkt att jag inte orkar träna så hårt som jag gjorde med kolhydrater i kroppen, jag antar att den snabba energin inte längre finns där. Men det går nog över när kroppen vänjer sig!


Det är så svårt att få denna charmiga unga att stå stilla för en enda sekund och posa för sin mamma som försöker knäppa några bilder. Jag tror det kallas för myror i brallan, men söt är man för det säg!

Igår fick Cannon-ball Owens sitt namn och välsignelse och här posar hela min goa familj här borta.

Här har vi hela, rara och underbara familjen Owens och deras senaste tillskott Cannon!
Här är mina goa pojkar! Ohhh jag vill bara ta de och pussa och krama min underbara familj! Hur lycklig är det egentligen möjligt att vara?
 
Hr bjuder jag på mig i min fina nya frissa och hat! Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin frilla=)

Skit fiina bilder på er! Puss

2010-08-03 @ 20:04:58
Postat av: susanne

Fina bilder och tack för uppgradering.

Tack för att du öppnat ert hem för Patrik och Markus

kram mamma

2010-08-04 @ 20:31:32
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0