Veganomnicon

Hej hopp allihopp! Sitter och smuttar pa min lunch smothie efter ett gott pass pa gymmet. Blev 4 km igen och lite axlar/ brost fick sig en genomgang som hette duga. Efterat blev det en svang till Walmart for att kopa en haftpistol till nagra av mina fina frasha projekt jag haller pa med har hemma. Sen kopte jag en stor sack med fagelmat till mina sma alsklingar ute i tradgarden. Jag vet, jag ar nog allt en crazy bird lady. Snackar och visslar sma sanger till mina sma faglar nar jag ar ute i tradgarden :) Barnen fick lurre i form av kalkonmackor och dessa intogs saklart ute pa lekplatsen. Underbart. Delilah  sover nu en svang och Noah leker med grannpojken precis utanfor mitt fonster. Jag ska snart borja vika nagra fler tranor till ett annat av mina projekt. Jag vet, jag ar tokig med alla mina projekt men jag har sa manga jarn i elden. En miljon tankar pa saker och ting jag vill gora, smider nya planer och snaart snaaaaart kanske jag ar redo att hoppa pa min utbildning. Jag vet att universum kallar mig konstant och froet inom mig haller pa att knoppa ut till den holistiska halocoach jag kan bli :) Forsoker bara overtala mannen i mitt liv, men med min kvinnliga list kanske jag kan fa honom dit jag vill. Mannen ma vara huvudet, men kvinnan ar nacken som kan vrida huvudet precis dit hon vill.  
Min Noah ar inte radd for natt. Kolla bara in som han apar sig pa lekplatsen haromdan. Klart man har andan i halsen en smula men han ar duktig och stabil och har hallt pa sa har sen han lag i livmodern sa nog klarar han det har. Han ar en duktig cyklist minsann. Utan stodhjul och med hjalmen pa cyklar han oftatst flera hundra meter framfor mig och lillan nar vi promminixar med vagnen. Galenpannan! Idag ar det den 20:de Mars och det betyder att om precis en manad fyller lillan 2 ar!!!! Jag fattar inte vart tiden tagit vagen. Hon ar sa duktig och i princip torr pa dagarna. Kissar och bajsar i pottan helt pa eget initiativ. Snackar som om hon vore 5 bast. Hennes senast nya ord ar: Easter bunny, nacked och crap. Busunge! Ok, maste kila. KLiar for mycket i fingrarna for att sitta och hanga har. Love
Har ar kokboken som jag bara maste ha. Megamycket god mat helt veganisk, supernyttig och frash mat. Sen vill jag nog klicka hem dessa sma darling skor fran Lotta fran Stockholm. Kommer kanna mig som en akta svensk hippie, 2 helt magiska ting om ni fragar mig. Ha dethelt underbart fenomenaliskt bra out there in the world. 
 

Kommentarer
Postat av: susanne

min fina inspirationskälla.
Ni är mitt guld på jorden.
kram mamma

2013-03-29 @ 19:08:52
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0