Love is in the air

Jag ar sa glad for min fina man! 2003 akte jag till Hawaii, Waikiki! Jag var blott 19 jordsnurr gammal, och jag och syrran Jenny skulle precis ge oss ut i stora varlden for att se vad den hade att erbjuda. Inte trodde jag att jag bara bagra dagar efter ankomst till jordens paradis skulle bli traffad av amors pilar "pa riktigt". Bart och hans polare var pa vag upp fran beachen och vi var 4 svenska tjejer som sokte logi. Vi fragade dessa grabbar om de visste om nan ledig lagenhet och vi bytte nummer. Redan da kande jag ett litet pirr i hjartat nar jag sag honom, min blivande man. Vi hangde precis varje dag. Jag blev utbjuden pa min forsta dejt och jag har da aldrig blivit sa bortskamd i hela mitt liv. Han hade nagot speciellt Bart, men eftersom jag hade en mamma hemma i lilla Sverige som skulle halshuggt mig om jag ringde hem och sa att jag fallit for en amerikan, tog jag det lilla lugna. Men han gav inte upp, han bjod ut mig pa dejter, foljde hem mig till dorren, jag fick rida pa hans rygg nar vi gick genom Waikiki's gator och lilla josse fatt i sig en och annan droppe for mycket. Han var en riktig gentleman och i min varld nagot jag inte blivit bortskamd med tidigare. Till slut gav jag upp. Kunde ju inte anns vara i hans umgange forranns kinderna blossade upp och temperaturen steg till nastintill kokande. Pulsen bultade sa hogt att jag inte anns kunde hora mina egna tankar. Jag gav honom den hetaste forsta kyssen pa en bank utanfor var favoritbar "the wave" och resten ar historaia. Gud vad jag alskar dig Bart. Tack for allt du gor for oss varje dag!

Kommentarer
Postat av: susanne

Vilken kärleksförklaring och mer behöver jag ej säga.
Jag halshögg dig inte heller.
Två härliga kärleksbarn har ni fått och jag helt två fantasiska barnbarn Dilly och Noah.
Tack för detta under.
Snart ses vi och vi älskar heligt och högts så är det bara.
Kram mamma i Sverig

2013-02-16 @ 15:46:45
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0