Vaggvisa...


Knappte en bild igar pa varldens finaste, mest underbara, helt felfria och mest alskvarda lilla dotter igar nar hon lag och tuppade sig. Jag fick banne mig halla i mig sa att jag helt sonika inte borjade pussa pe hela henne. Men eller hur vill man bara ata upp'na?. Vaggvisan ar underbar tycker jag och den blir ju bara om annu battre tack vare kvinnan med guldstamman. Delilah gumman, kan du inte alltid bara vara mammas lilla flicka och alltid bara behova mig i alla dina dagar? Jag bevarar vara stunder i djupet av mitt mamma-hjarta tills dagen da du ar opstinat tonaring och inte langre har tid for din gammla mamma. Da ska jag ta fram dessa minnen min alskade dotter, minnas och njuta!   

Kommentarer
Postat av: Susanne

Underbara lilla varelse.

kramar

2012-03-03 @ 08:04:01
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: carran

så fin lilla dilly är<3

2012-03-03 @ 19:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0