Min enkla livs filosofi...



Hittade detta underbara citat som jag vill dela med mig av till er. Kunde inte skrivit det battre sjalv. Tror jag ska gora natt av det, skriva ut det pa ett stort ark papper och rama in det i nan harlig ram. Annars vill jag bara tipsa om farska orter och hur underbart god maten blir om vi anvader det flitigare. Jag kopte en massa persilja, 2 olika sorter och dill nu idag och klipper helt sonika upp de i pasar och har hela frysen full. Nyttigt och frasht. Barnen alskar jordgubbar sa det blev nagra askar med just dessa underbara gubbar inkopta som barnen nu kan smaska sig matta av. Nar Noah ar pa sin skola sa far lillan och jag lite egentid, idag blev det alltsa lite strosande i en rolig mataffar. Nu sussar lillan sott och Noah ser pa lite bompa. Jag ska fixa lite har hemma. So long vanner   

Kommentarer
Postat av: Cissi Widenäng

En kompis visade det citatet för mig för ett par veckor sedan när vi satt på tåget på väg in till NYC och oj vad det talade till mig. Tycker du ska rama in det som du säger eller göra något annat kul, en bra påminnelse de dagar som känns grå.

2012-03-22 @ 02:02:40
URL: http://www.ceciliawidenang.com/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Man ska inte krångla till det så. livet blir vad man gör det till :)

2012-03-22 @ 08:47:38
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0