Surfar pa vagen...


 

Ja, vad sager man sa har 2 timmar efter en super duper underbart traningspass. Helt sa dar sporadiskt hoppade jag i traningskladerna och tog en chansning. Delilah borjade redan klia sig i ogonen, sa jag trodde det skulle bli en snabbis in och ut liksom. Men icke och det ar jag sa klart sa glad for. Eftersom jag och Bart anmalt oss till Pat's run har borta, 7 km runda for att hedra alla soldater som offrar sina liv for var frihet som gar av stepeln den 21:e April, passade jag pa att satta igang hardtraningen infor detta med en runda pa 5km. Jag kan lova er alla, sa vida ni inte gar omkring med typ 100 kilos overvikt, att ni alla klarar att springa detta har och nu idag, for det sitter i skallen mina vanner. Ca 30 minuter tog det mig, ingen mega tid precis men jag tog mig igenom trots att jag manga ganger ville dra ner pa tempot. Sa vem vill utmana mig med en runda idag? Come on, pa med flaset nu! Din kropp, och inte minst ditt hjarta kommer att vara dig evigt tacksam.  



Sen var det bara det att jag fick till 45 minuter med hantlar, lite stal, diverse plankor och ja typ 10 liter svett och blodsmak ocksa, men det var tack vara den dar vagen; adrenalinet som skoljde genom min kropp. Barnen skotte sig fin fint sa jag korde helt enkelt skiten ur mig idag.
Nu sitter vi har jag och Noah och far lite egentid medans lillan tupplurar. Kande for en rejal proteinkalla sa dar efter ett tungt pass, sa passade pa att kranga lite fastfood. Low-carb burgare med en god kall....hmmm Jenny, du far gissa vad som fanns i koppen! Ahhh...PMS:en tog over och cocacola har nu satt sina klor i mig annu en gang. Oh well, men de dar kvinno-hormonerna ska man passa sig for. Inget att leka med :) Tror det blir en svang "hem" till IKEA i eftermiddag, maste kopa sanga till mina langvaga gaster som kommer snart. Annars blir det att forsoka fa tid med min alskade van, symaskinen, som mest star och samlar damm. Har sa mycket ideer och saker jag vill fixa, sa mycket att det nasta blir kortslutning och jag producera lika med noll :/ Sa so long mina alskade stalkers, ni ska veta att jag ar glad att just ni vill stalka just min lilla blogg.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Härliga underbara Josse!

Vilken energi som sprider sig ända hit.

kram

2012-03-03 @ 16:02:48
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Margit

Så fin du är sis!<3

2012-03-03 @ 20:08:25
URL: http://Margitfang.devote.se
Postat av: Jenny

Vaaa coke....ok det måste du böta för, hehe! Duktig du är som tränar. Puss

2012-03-03 @ 22:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0