Underbara eftermiddag




Ja, mina sma mini-gurkor och jag hade nagra helt underbara timmar har i gar eftermiddag ute i tradgarden. Solkramen fick aka pa for forsta gangen och jag tror banne mig att termometern pekade pa nara 30 grader. En latt liten bris, en knallbla himmel och lyckan var total. Jag skoljde ett halvt kilo farksa hallon som vi alla 3 hjalptes at att sluka pa 10 minuter. Noah bara alskar de dar sma roda baren, nagot mormor maste lart honom att uppskatta! Vattenspridaren kom pa i omgangar och svalkade luften lite. Blojor och badskjorts akte sa smaning av di sma och sma rumpor fick vadras riktigt ordentligt. Jag lag sjalv i bikini och passade pa att smorja pa lite Maui-babe (Hawaiis hemlighet till naturligt brun skonhet) sa det luktade Kona-kaffe sa det stod harliga till.
Jag fick druckit litervis med citronvatten och kallt gront te. Fick till och med bladdrat lite i en traningstidning och knappra hallon jag med. Eller, be Noah om att dela med sig till sin mamma.
  
Knappte nagra underbara bilder dar jag satt under tradet och lapade sol. Okej, lillan forsokte kaka upp varenda liten sten, sa klart att man fick springa rumpan av sig och pilla ut allt hon stoppat i munnen. Men utover detta sa var det faktiskt precis lika mysigt och behagligt som ser ut. Idag har jag varit med Jolene och inforskaffat en klanning till lillan som kommer bli valsignad om nagra veckor. En underbart sot liten kreation blev det och min lilla sockertopp kommer bli om mojligt annu sotare. Ikvall blir det att titta pa Bart nar han spelar Softball med sitt jobb och dar kommer vi traffa varldens goaste farfar tror jag allt. LOVE mina vanner. PS: Ar extra glad idag da jag fatt varldens mest underbara besked DS

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

vad mysigt med sol och ute liv...

2012-03-16 @ 08:09:14
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Ida

åhhh vad underbart ni har det där borta!! :D här visar sig våren med framsteg....:D:D så härligt med sol!! love u sis

2012-03-16 @ 11:00:01
URL: http://thesocitey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så underbara sommarbilder på helt underbara barn.

Njuter i fulla drag!!!

kramar fråmn mormor

2012-03-16 @ 17:30:12
Postat av: Helena Winther

Ser helt underbart ut! Glad att höra att du/ni mår så bra och har livsflyt..:) Vad är det för besked du fått?? Blir ju suuupenyfiken när du skriver så..:) Kram!

2012-03-17 @ 14:38:22
Postat av: Susanne

Dilly är en superbestämd personlighet by the way!



En absolut helt underbar egenskap som vet vad hon vill.

Love

2012-03-17 @ 18:14:53
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0