Njuter...



...av lugnet tillsammans med min lilla snacka som sitter och trycker i sig kalkonkorv och farska hallon. Hennes store bror ligger faktiskt, hor och hapna, och slummrar i rummet bredvid. Jag har ytterdorren och bakdorren oppen for att forsoka fa lite tvardrag, faglarna kvittrar i hogan sky men annars inte ett enda ljud hors. Lillan har fatt hoppa i baddrakten och vi kommer om en stund traksa ut i tradgarden. Kanske, kanske att man till och med sjalv vagar hoppa i bikinin och lata solens underbara stralar varma min kritvita vinterkropp. De skona tonerna av Beach Boys guppar nu fran mina hogtalare och mina mungipor sitter nu typ vid oronen eller natt. En kansla av 100% narvaro befinner sig i mig i skrivandets stund och det ar inte mycket som kan andra den kanslan denna dag. Noah har fatt leka med sina kusiner hela formiddagen, da det ar varlov har borta och lillan och jag fick valfortjant egentid tillsammans. Nojd ar vad jag ar! Bjuder pa min gladda lilla loppa som vet hur man njuter av livet till fullo. Nu ska vi fortsatta varan dag ute under solen och den blaa himmlen. LOVE   

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Fin hon är...

2012-03-13 @ 23:08:23
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Carran

Älskade fina ni, som vill alla längtar till vi får joina er i värmen:)

2012-03-14 @ 08:09:18
Postat av: Susanne

Börjar inte Dilly likna storebror minsann?

Snart träffas vi igen.

2012-03-14 @ 08:58:03
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0