Minnena tar mig tillbaka...


...och manga tarar har jag gratit till denna melodi med varldens basta man i tankarna. Bart och jag levde bade innan vi gifte oss och aven nagot ar som gifta helt pa olika platser. Jag pluggade till syrra i Lund och Bart, ja han var ju i USA. Jag var ju sa kar att det gjorde ont i mig och hjartat sved av saknad till min battre halft. Vi klarade sa klart oss igenom denna provandets tid med bravur, da vi bada bara hade ett mal i sikte: att fa leva tillsammans sida vid sida! Som vi skickade karleksbrev pa den tiden och snacka om att det ar kul att lasa de sma karleksfulla orden idag sa har i efterhand. Sa lyssna pa laten och kann smartan, da forstar ni hur otroligt betydelsefull den ar for mig da den paminner mig om denna tiden i vara liv. Tiden da vi var sa dar galet nyforalskade att bara en tanke pa min man gjorde mig knasvag. Karleken ar mogen nu, vi kanner varandra utan och innan men fortfrande med ett bultande hjarta :)  

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka härliga minnen och vilken tur att ni har varandra nu med finaste barnen och att ni stod ut och nådde ända fram

kramar

2012-03-05 @ 09:22:42
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Vilket fint minne :) Och ni fick ju varandra tillslut <3 Kram

2012-03-05 @ 22:16:14
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0