Lean tacos


Korden pa klassikern tacos till middag har igar. Men istallet for brod blir det sa klart god krullig sallad och till ett par stora, fetafyllda lyxoliver. Mumma, mumma. Till och med lillan at med god aptit. Hon vaknade med lite krupp inatt och tata luftror, lillsnackan. Men efter lite mamma-mys och alvedon kom hon till ro och sov gott hela natten. Kunde till och med springa ivag till gymmet har innan lunch idag. Hade angest, var liksom trott fran gardagens pass, men efter lite javlarannamma josse-pepp kom vi ivag och behover jag saga att jag INTE angrar't? Jag vet inte hur jag lyckas, men 5 km pa rekordtiden 25 minuter. JIPPI! Som svetten lacka gott folk. Plannerade att pumpa lite muskler ocksa, sa 45 minuter skrotlyft blev det som en skon finnish. Maste kopa traningshandskar nu da jag borjar fa harda ackliga navar efter alla tunga vikter jag kor :)   
 
Bjuder pa dagens kloka ocksa! Kanner mig sjuk nojd och har ett smile som sitter uppe vid oronen. Ge alltid 100% av dig sjalv i alla situationer, alltid och till alla du moter, sa kommer du lyckas helt enkelt. Min enkla livsfilosofi. Lite pyssel star pa schemat, ska forsoka anmala mig till en syrre-kurs som borjar snart sa jag far helt enkelt satta fart. Sen ska jag boka tid for spiral-insattning. Inga fler kiddos har an pa ett tag ;) Bart och jag sliter roven av oss for tillfallet for att ro baten i land. Karlek gott folk 

Kommentarer
Postat av: Susanne

härliga måltider du serverar och det ser så gulligt ut när lillan har lite småplock på sitt lilla bord.

Det är minsann inte lätt att vara småsbarnsförälder utan det är att göra hela tiden.

kramar mor i sverige

2012-03-20 @ 14:22:36
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0