Just open your eyes...


...and see that life is wonderful!
Kikar in har inne med nagra visdomens ord innan vi firar helg. Veckan har rusat forbi och jag kanner mig fullkomligt lojligt nojd med livet just nu. Varen spritter i mig och ger liv till alla kroppens celler. Lugn och harmoni ar tva ingredienser som just nu fyller mitt liv. Jag ar pa ratt hall pa manga plan och det mina vanner ar en oslagbar kansla. Snart kommer underbara familjemedlemmar och halsar pa oss och vi haller pa att spricka sa mycket som vi langtar. Snart kommer min alskade man hem efter en har arbetsvecka, men vi ar alltid som gladast att ha denna underbara man pa hemmaplan. Dra i handbromsen, oppna ogonen och inse hur vackert livet ar. Njut mina vanner!  

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du har så rätt min fina dotter.

Stanna upp borde vi alla göra.

kramar och njut av livet och varandra.

Den första maj närmar sig med stormsteg

Pirrande känlsor i min mage börjar uppstå.

2012-03-17 @ 09:03:45
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

synd att inte jag också kommer o hälsar på... :(:(:(:

2012-03-18 @ 00:04:52
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0