How did it happen?



Fraga mig inte hur detta gick till, men bena mina gick som trumpinnar och kolla in tiden. Nara 5 km pa 28 minuter. Jag hade tankt ta det lite lugnt pa bandet idag och fick till 2 km pa hyfsade 12 minuter. Korde pa helt enkelt och bytte till intervaller. Halleluja sa fort det gick mellan varven. Behover jag saga att jag kanner mig makta stolt just nu? Kottade vikter och plankor pa lopande band efter detta! Alskar nar man bara ger 150% trots att man bara kande for att ta det lugnt. Det ar precis som om kroppen bara ber om mer.



Har fyllt pa med denna goda lurre nu. Hur glad kan man vara att fa ata riktig mat till lunch och inte bara en massa agg och sant som det latt blir annars. Nu hade jag rester kvar fran gardagens middag minsann och inte vilken middag som helts. Foliegrillad lax, skirat citronsmor tillsammans med Brittas sallad (en helt vanlig Svensson sallad men med majo/ gradde dressing). Som jag borjade grata igar nar jag stod dar och hackade sallad ska ni veta. Tankte pa Britta som bara alldeles nyligen lamnat oss och hon kandes sa narvarande och levande. Tank att en liten liten sallad kan vacka sadana minnen! Alldeles fortraffligt gott var det i alla fall!



Den har lilla skatten ligger och sover just nu och Noah busar i vattenspridaren har alldeles intill. Men han ar allt en liten badkruka utan Bart tror jag allt. Vad hander idag annars? Inget sarskillt faktiskt. Bara ta't lugnt och bara vara, det vi gor allra bast. Jag alskar verkligen mojligheten att fa vara hemma med mina trollungar. Det ar fa forunnat och jag kan faktiskt inte tanka mig nagot annat just nu!

 '

Mitt lilla ogongodis satt ute i tradgarden har i gar och bara njot av att ha sin mamma en hel timme for sig sjalv. Nar man har en san har fin unge att titta pa, da ar den konstigt att man bara helt plotsligt brister jag ut i gladjegrat eller ler med hela sitt hjarta over hur underbart fin hon ar. Hennes knubbiga sma bebishander med vack och gropar precis vid knogarna ni vet, hennes lilla rultiga mage och sma harligt goa lar. Nar hon sen har en alldeles bubblig personlighet som foljer mig vart jag an gar, ja da kan man inte bli annat an hjartligt gudaglad over det lilla livet. Hoppas ni njuter av livet vart ni an befinner er. Vi har bara ett liv sa varfor inte gora det basta av precis varje dag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbaraste sötaste Dilly och Nois.

Grattis till fina träningsresultat

kram

2012-03-15 @ 19:09:46
Postat av: Marie-Louise

Härligt med ett riktigt pass på gymmet :) Jag var också ner idag och hade tänkt ta det lite lugnt men körde hela passet :) då känns det bra. Kram

2012-03-15 @ 20:35:28
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0