Pysslig


Tror minsann att Noah artv min pyssliga adra. Kolla bara in nar han och Bart igar stod ute i tradgarden och malade. En bra stund stod han dar ute och dutta och dutta. Men efter 10 minter var det nog! Sen var det bus och hyss som var mer lockande.

Annars har vi ju Bart pa hemmaplan nu hela helgen och vi bara myser. Delilah sitter och pilar i sig mat och det borjar ga bra for froken nu. I fredags var jag pa min laserbehandling igen och denna gangen anvande de en mycket snallare variant. Sa nu ar jag ett steg narmare mina silkeslena ben och armhalor :)))) Kan meddela att jag gor det helt enbart for min egen skull, ingen ber mig att gora det och Bart skiter i vilket liksom. I gar akte jag och kopte mer tyg och annat till min nu 10:de projekt pa G. Denna gang ska det bli en handvaska. Bild far jag val bjuda pa nar det ar klart helt enkelt. Revbensspjall med en massa goda tillbehor blev gardagens middag och maste jag beratta att det var riktigt jakla gott. Noah klonka in vid 8 och kl 9 var det lillans tur. Da var det "barnfritt" for dessa 2 paron for hela slanten. Bart installerade Netflix, som innebar att man har tillgang till flera tusen fimler via natet pa TVn. Blev tyvarr en supertrakig baseball film med Brad Pitt. Sa trakig faktisk att jag gick bort till min sy-horna efter en timme. Dar hade jag det mycket roligare. Hade jag kunnat, hade jag nog suttit och pysslat 24 timmar om dygnet. Naja... Idag blir det Squash med Bart, som vanligt holl jag pa att saga, men i alla fall for 3:dje veckan i rad. Kanske Barts pappa kommer och tar barnen och bara hanger med oss i eftermiddag. Vi far se vad dagen har att njuda pa. Lika spannande varje dag med 2 galna sma barn. Peace out!  

Kommentarer
Postat av: Susanne

en blivande liten konstnär kansek vi ser i Nois.

Delilah är för söt och vad skönt att ha Bartan hemma.

Hoppas ert träningspass gick bra

kram

2012-01-30 @ 12:54:15
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0