Klatterapa


Vart ar Dilly? Horde henne inne pa Noahs rum och smog in for att kika pa henne. Hon star och hoppar i Noahs sang och har sa klart skitkul. Sen krop hon in i varan TV bank ocksa, valdigt kul tycker hon. Hon har borjat sta kortare stunder nu ocksa tosabiten, det blir sakert en 5-10 sekunder innan hon tycker gumpen ar det sakraste stallet att sitta pa. Sa himmla duktig och jag blir sa stolt over henne.
Ute pa prommis med en liten sjuk tjej. Hostat och snorat har hon gjort och kinderna har varit illroda och torra. Bart laste nan stanns ute pa natet att man kan fa dessa "utslag" nar man har sma bissingar som tittar upp. Vi var bjudna pa lite mat och dricka hemma hos vara vanner Mike och Melissa och deras 2 barn nu i helgen och hon hade en valdigt bra salva som vi fick prova att smorja pa med. Har funkat sa bra sa nu borjar hon se ut som sig sjalv igen. Bart ar ledeig har denna mandag da det ar Martin Luther kings fodelsedag. Vi hade tankt att pyssla lite pa hemmaplan. Jag med familjen Mendoncas 2011 ars kronika som video (blir sa bra ska ni se da den kommer att komma upp har pa bloggen inom kort. Tror bannemig att jag har hittat nagot jag verkligen gillar, edita filmer, sa otroligt kul och for mig ar det som terapi for sjalen) och sen ska Bart satta in lillans sang inne pa hennes rum nu da det ar dags for detta. Hon blir ju 9 manader tosen nu! Gor egen hemmagjord valling, da det inte finns har borta, som jag sedan blandar med ersattning och ungen sover sa gott hela natten. Vaknar typ halv 8 varje morgon och ar redo att utforska varlden. Hon alskar skor ungen sa har far vi gomma undan dem innan hon har munnen full med en miljard bakterier. Annars plockar hon upp precis allt hon hittar pa golvet sa det galler att dammsuga som en galning och ligga ett steg fore tosabiten. Bart och jag ska ivag till gymmet och kora lite squash medans Jolene far komma och passa lillan. Noah har mer kul pa gymmets barnpassning an hemma sa sa far det bli. Njut livet mina vanner for det ska jag ga och gora just nu.   

Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj vilken liten klätterapa.

Har hon också blivit förkyld? Det är inte lätt när man är liten.

Hoppas gympasset blev bra och vad skönt att ha gubben hemma lite extra.

Ha det gott Jossestumpan

krama ungarna och hälsa Bartan

kramar mormor

2012-01-16 @ 21:16:35
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Go liten tös! Anna är oxå en klätterapa och är inte sen att härma efter storebror!

2012-01-19 @ 12:14:44
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0