Busungarna mina


Igar var det dag for Kidsclub pa gallerian att kickstarta for i ar. Knokfullt med barn och foraldrar men lika trevligt som vanligt. Musik och sang och nu var lillan helt klart redo for denna typ av underhallning. Sa glad hon var precis hela tiden. Klappade handerna gjorde hon helt pe eget bevag och diggade till musiken ocksa. Kul ar det att personalen minns oss fast det sakerligen ar 100 barn dar. Traffade min granne Tatum och 2 av hennes tjejer, som ocksa var dar och vi lunchade ihop. Kakade snabbmat ala Kina, angkokta gronsaker och 2 sma helt suverana sma ratter till, helt enligt LCHF. Noah fick aka karusellen ocksa och blev sa klart sjalaglad for detta. Efterat smog jag in pa Victoria Secret och kopte en ursot tisha, utan att prova den sa klart for vem har tid med det med 2 sma i foljetag. Noah skulle lukta pa alla parfymer som stod dar i hyllorna och lillan med sina langa och nyfikna armar skulle hon med kanna pa allt hon kom at. Mormor och lasse skickade med en slant for barnen att kopa nagot har borta och titta vad mycket fina lillan fick. 300 kr rackte till en hel del over here. Det blev ett par rosa converse i en stl storre som lar vara perfekta till de forsta trippande sma stegen hon snart lar ta, en rosa sot liten klanning perfekt till varma vardagar ahead, ett harband med en stoooor blomma som froken tyvarr inte later sitta kvar langre an ett par sekunder. Men sot ar hon ju i alla fall. Noah fick en troja med hulken, en ny storfavorit hos herr Mendonca. Sen kopte jag en mattstack som man hanger pa vaggen ni vet. Bilder far komma nar den val hanger pa plats.    




Min stora kille Noah ville sa garna leka med Chloe', min grannes lilla tos igar och mamman i huset hade sagt att bara skicka over Noah om han sa ville, sa igar lekta han helt sjalv inne hos de. Lillan lag och sov och jag fick inte babymonitorn att funka inne hos henne sa jag fick snallt sitta hemma hos mig. Men det var ganska skont, en kopp kaffe och lugnet infann sig. Pa bilden ovan sitter han smatt uttrakad i koksvasken. Sakert en timme satt han dar och plaskade. Idag kallar gymmet pa mig och jag kanner mig fri fran baciller sa nu finns det inga undanflykter. Ha en alldeles fortrafflig dag for det ska namligen jag ha. Lillan vaknade precis for natten och klockan ar 9:00...12 timmar i strack blev det for var lilla tos. 9  manader ar hon idag, var lilla groda. Det ska vi fira pa ett helt fortraffligt trevligt satt :) 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis till finaste Dilly!

Vilka söta kläder det blev för slanten.

Roligt att Nois blivit så stor nu att han kan leka själv med kompisar.

ha en fin kväll

önskar mor i stugan

2012-01-20 @ 18:40:02
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0