Wow wow wow


Fick precis ett helt underbart samtal fran min fina storasyster Jenny, som forovrigt fyller ar idag sa Hurra! Hon kommer ocksa den 1:a Maj tillsammans med lillsyrran. De skulle bada bara knacka pa dorren har borta i AZ och overaska mig grand delux, men eftersom ingen av oss i familjen kan halla hemmlisar fick jag nu reda pa detta idag. Fatta hur glad jag ar! Jag kan inte fatta det och jag langtar redan som en tok. Hur kan man trycka ihop Grand Canyon, Las Vegas, Yosemite, LA, San Francissco och saklart lite poolhang i soliga Arizona pa 2 veckor? I don't know, men vi bara maste se till att vi fixar't. Ohh vad det ska bli roligt! Alskar er mina alskade systrar. Glom allt vad nyttigt heter for har i USA ar det rent av omojligt :) Ni kommer nog rulla hem till Sverige efter dessa 2 veckor :))))))) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fatta så roligt vi ska ga det:) Skype ikväll?

2012-02-18 @ 18:10:11
Postat av: Jenny

Löv u

2012-02-18 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0