What's going on!?


Min lilla skrutta vaknade sakert 3 ganger inatt. Fick i henne lite mat, men oftast rackte det med lite narhet och smekningar pa kinden for att fa henne att somna om. Nu imorse vaknade hon upp med helt igenmurade ogon och fullt med gront snor som helt tappte till den lilla sondersnorade nasan. Fy sa ont det gor i mitt hjarta, sa jag tog med henne och Noah till Doktorn i morse och som jag trodde blev domen: Dubbelsidig oroninflammation. Men det lustiga ar att hon haft en jakla go hela dan och sprallat rundor som den lilla tok hon ar. Hittade en bild fran nagra veckor sedan nar hon var pa vag in i diskmaskinen med sina nya sma sandaler pa. Men just sa dar har hon hallt pa idag. Klattrar och busat! Men nu ska vi satta igang en antibiotika kur sa vi far bukt pa de onda oronen.
Vart ar Noah?

Dar ar han ju, under lakanet i sangen dar han aven far sallskap av precis allt han hittade och som fick plats dar under. Han ar ju lite galen som vi vet, men nu ska han i alla fall borja pa YMCA''s preeschool pa tisadg. Hoppas, hoppas han kan fa ut lite av sin overskottsenergi nu! Han haller nu pa att leka med tradgardsslangen ute i tradgarden och pa natt satt ska han trassla in den i bord, stolar, grillen och allt annat dar ute. Ja, ni hor ju. Han haller mig sysselsatt min lille gosse! Delilah sover och jag ska passa pa att sy lie nu mina vanner! Me like a lot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0