Samla mod


Jag masade mig till gymmet helt forvirrad i min lilla skalle kl 20:00 igar. Trott och sliten efter en dag med en lite gnallig lillasyster och en helt spritt sprangandes galen Noah, hade satt sina spar i denna morsa. Nar jag satt dar i bilen sa glomde jag till och med en sekund eller tva vart jag var pa vag. Knas! Men val pa gymmet sa kickade adrenalinet in och jag fick till ett helt underbart harligt pass. Benen/ rumpan fick piskas rejalt denna kvallen. Har for ovrigt passat pa att anmala mig till en prova-pa-vecka Crossfit har borta, som jag hor mycket gott om. Nu jaklar ar det den har morsan som ska drillas, plagas och komma i sin livs form till beach 2012 :))) Vem ar pa? Har aven hittat en 21 dagars detox med bara en massa raw-food och harliga grona smoothis, ska bara samla lite mod innan jag kor igang, da det varken blir kaffe eller andra uppatsjack under dessa veckor. Man kan behova en rejal utrensning av gifter och slaggprodukter da och da, det kommer nog min kropp tacka mig for. Kan ju bara vara ett plus att man kanske gar ner nagra kilo ocksa, eller? Kolla in min fina nya tranings-topp i skont neon-gul nyans. Me like it a lot. Nu ska jag bara inforskaffa nya traningsskor och kanske nagot skont, posigt brottarlinne. Man maste ju fa kanna sig frash nar man tranar tycker jag.
              

Annars blev det en san har for att ge musklerna lite naring direkt nar jag klev genom dorren. Inom 30 minuter ska du ju tillfora protein, annars kan det kvitta! Fatta jag hade paslag av lyckohormon den kvallen alltsa. Lag och laste mina tidningar till kl 23 sakert och kunde anda inte somna direkt. Jag skuttade ur sangen av lycka kl 03 nar min lilla sjukling ropade pa mig efter mat och en full harlig bloja vantade pa mig :))) Trodde hon kunde ge mig lite sovmorgon idag minsann men redan klockan 7 ville hon upp. Lite tarar och ledsna miner pa tosen har det varit redan idag men nu sussar hon sott i sin sang.
Igar sa satt hon i Barts famn nar jag kom hem fran traningen och sken upp som den lilla solstralen hon ar nar hon fick syn pa mig. Hon skulle bade klappa handerna och kasta slangkyssar, trots att man inte ar helt fit for fight. Kan ni forsta att hon funnits mitt ibland oss i hela 10 manader nu? Jag kan da inte, med tanke pa att det kanns som igar nar hon kom till oss. Alskade lilla Delilah Rose Maria, vilket privilegium att fa vara just din mamma! En riktig 10 manaders update far komma snart, men nu forts mat i min lilla kurrande mage! See ya'll!

Kommentarer
Postat av: Susanne

snyggingen Josse.

Vilken läcker träningstopp.

kram

2012-02-24 @ 12:31:33
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carrar

Lilla loppan, krya på<3

2012-02-24 @ 15:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0