Cupid




Valentins afton hemma hos familjen Mendonca innebar choklad, blomsterbud, kyssar, kramar, en hel dros med karlek och sa varandra. Som jag namde sa knackade det pa dorren redan igar och morsan Josse fick en harlig rosa rod corall lila bukett av sin "fortfarande gor mig knasvaga man". Kan meddela att jag bara hapnade nar det knakade pa dorren och jag mottes av dessa blommor. Med ett leende fran ora till ora blev jag sa otroligt glad och hjartat mitt borjade picka i 180. Tararna flodade ner fran mina kinder och slutade inte forrans sakert 10 minuter senare. Gud vad jag alskar min man alltsa. Jag var blotta 19 ar nar jag traffade honom och det tog mig nagra manader innan han fick min pa kroken. Men sen jaklar i det sa foll jag pladask for denna otroligt odmjuka, underbart karleksfulla, alltid jordnara och sjalvaste ryggraden i mitt liv. Efter snart 9 ar tillsammans har vi vavt ihop vara tradar och kanner varandra utan och innan. Vi ar inte alltid lika som bar men vara olikheter kompleterar vart forhallande pa ett ypperligt satt. Ibland tanker jag pa honom och blir helt knasvag, hormonerna borjar svalla lite huller och buller och jag bara sitter dar och dagdrommer. Helt arligt nu, jag ar fortfarande fanigt kar i min man. Sjalv gav jag honom lyxchoklad, ett kort (som alltid) och yberbra sport horlurer. Idag delar vi pa en flaska Chardonnay och kanner karelken floda all over. See ya'll lovebird later! Maste bara tipsa om en superharlig hemsida som jag gillar skarpt: Pinterest. Jag kan allvarligt sitta har i timmar i strack. Tack Nina for tipset! Kanner mig jakligt duktig idag efter 1 timme spinning och storstadning av halva huset. Way to go Jossan! Hur ser eran alla hajrtans ut?

Kommentarer
Postat av: Carran

Finaste blommorna ju från snällaste vart:) jag e inne på Skype ikväll:Dkjam

2012-02-15 @ 17:31:45
Postat av: Anonym

Bart ska det vara så klart;D

2012-02-15 @ 17:33:07
Postat av: Susanne

Så lycklig jag är att du funnit en sådan fin man som Bartan. En sådan fin pappa till mina fina barnbarn. Du skriver med en sådan inlevelse att mitt hjärta som mamma blir så glatt och jag är så glad för att du är lycklig med din man och dina fina barn.

varma kramar

2012-02-15 @ 19:35:05
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Nina

My pleasure! Det är verkligen lätt att fastna där! Nu väntar vi med spänning på att få se dina fantastiska kreationer :)



Vilka vackra blommer!



Kramar,

Nina

2012-02-17 @ 08:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0