Crazy times


Ja, sa har galet glad kan man vara en helt vanlig lordags eftermiddag. Ingen sarskild anledning, bara varldens basta sallskap, MIN alldeles egna familj. Ni som kanner mig vet att jag ar som en liten studsboll, ett yrvader och en patand Langben pa en och samma gang, sa detta mina vanner ar faktiskt inget ovanligt beteende for mig.  

Noah och Bart var aven de pa stralande humor och sparkade boll och brottades i tradgarden i flera timmar. Ar det nagot som man man lart sig sen man fick barn, sa ar det verkligen att leva i nuet. Har och nu ar det enda de vet om.

Alskade barn haromdan! Delilah har fatt fin ny kjol (reafynd mina vanner - 4dollar!!!) Dojorna fran mormor fick aka pa, men ar lite stora an sa det var roligare att ata de.  

Den har bilden ar till mormor. Hon alskar barnnackar hon! Kolla in de sma guldlockarna som numera pryder denna prinssessas nacke. Snart ska jag flata sa fingrarna gloder :)
Idag ar det sondag och mer familjemys star pa schemat. Jag ska satta mig i syhornan och fixa lite om jag far bestamma. Sen blir det SUPERBOWL i eftermiddag hemma hos Bart's syster Amy. Jag ska gora en bacon/ cheesburger dip, for har ar det fingermat for hela slanten som galler. Sen ar jag sjukt sugen pa Guacemole och tankte gora en stor jakla laddning att bjuda pa. Farsk korriander ar nyckelordet! Sitter och lyssnar pa Snatam Kaur och en underbar kansla infinner sig i min kropp. Jag lever, jag lever pa jorden jag star... 
NJUUUUT dagen mina vanner, dagen idag ar det enda vi vet om och den kommer aldrig tillbaka igen, sa lev som om detta ar den sista. Krama, pussa och sag till manniskorna i ditt liv att du alskar dem och uppskttar dem precis som de ar. Det ar sa latt att angra att man aldig gjorde eller sa det som langst inne i hjartat fanns. I mina drommar den senaste tiden har jag fatt chansen att beratta och umgas med min far och Brita och fotografera de, som for att alltid lagga de till livets fotoalbum.  

Kommentarer
Postat av: Ida

så gulligt med miniconverse....rosa dessutom...:) supergulligt!!! tack snälla syster för födelsedagspresenten:) Puss

2012-02-05 @ 20:42:03
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir så inspirerad av dina fina blogginlägg Josse. Jag saknar er o hoppas jag kan komma till er snart:)) massa kramar till er alla

2012-02-05 @ 22:47:10
Postat av: Susanne

Pussar prinsessans lilla nacke.

Oj vilken frisk fläkt du är finaste Josse.

Vilka drömmar du har och så är det alldeles säkert.

hälsa dina fina barn och din man

kramar om

2012-02-06 @ 08:39:18
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0