Tandvark

Tror minsann jag kanner en till liten tand komma in i lillasysters underkake, alltsa nr 2 i ordningen. Hon ligger i bland och typ morrar av smarta sa stora tarar rullar ner for kinderna. Jag har faktiskt gett henne lite alvedon och hon somnade precis efter lite kak helt utamttad min lilla tosabit. Hon brukar ju kanppast horas sa nar hon val sager ifran maste det vara nagot galet med henne. Tror jag lagger in nagra bitringar i frysen ocksa sa att hon har nagot kallt att gnaga pa nar hon vaknar. Mina tuttar pallar inte trycket tyvarr!
Men kul ar det i alla fall att leka med alla koksredskap som brorsan rotar fram till mig! Speciellt denna mattsats :)
Noah ar helt frisk idag vill jag meddela! Han busar, hoppar, leker och ar tillbaka till sitt lite galna jag. Sprudlande glad att leka med farsan ar han med. Jag tog honom till var Dr pa vardcentralen igar da jag faktiskt misstankte en blindtarm eller natt. Han hade mattligt hog feber och lag ibland dubbelvikt av smartor i magen. Eller ibland ryggen och huvudet ocksa som han pekade pa. Lika bra att kolla upp tyckte jag. Men han fick en ok stampel av doktorn och val hemma efter lite alvedon kom han sakta men sakert tillbaka till sitt vanliga jag. Skont tycker jag och glad sa klart att det bara verkade vara nagot dumt virus. 
Idag njuter jag av att ha mannen min hemma och ar hyfsat pigg efter att fatt sovmorgon till 10. Tjoho sager jag! Noah slog upp sina bla redan 06:30 och Bart skuttade glad som en larka upp for att ta igen lite bus med sin alskade son. Lillan vaknade till cid 05 och var pigg som en mort. Hon fick ligga mellan mig och Bart en stund och passade da pa att trana pa att krypa, rulla runt at alla hall och kanter (in i mig och blev arg da hon inte kom runt). Till slut somnade hon om och sa aven jag. Idag ska jag till min alskade sy affar och inforskaffa lite artiklar till mitt eviga pysslande. Maste komma i kapp med lite scrappande och sen vill jag ju sy ocksa. Hoppas bara man och ungar vill samarbeta med denna morsans lordagsplaner. Just det, vi drar till Barts pappa for lite chill i poolen och mera bus. Sen middag ute pa nagon god restaunrang. Manga ljuvliga pussar och kramar till er fran lilla mig 

Kommentarer
Postat av: Helena Winther

Så skönt att fina lille gois-Nois mår bra igen! Skönt! Njut av helgen med din fina familj!...själv har jag djupt försjunken i studier...

Sköt om dig!

Kram!

2011-09-17 @ 23:25:32
Postat av: Susanne

Underbart söta Dilly och Noah. Vilken tur att Noah är bättre nu och hoppas du kan fortsätta att amma.

Dags att börja med lite annat mat kanske?

ha en fin dag

kram mamma

2011-09-18 @ 14:10:16
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0