Invalido

Goodmorning mina underbara followers. Sitter har 2 dagar efter mitt extremt lyckade benpass pa gymmet. Invalido! Vadda kanna sig som en 80 arig tant? Ga pa toa, vad ar det? Tar typ 5 minuter innan man anns satt sig ner kan jag saga! Har traningsvarken from hell! Men tro inte att jag inte gillart...jag alskart och vill ha MER! Korde 2 km lagom snabbt tempo pa lopbandet. Ville ju inte ta ut mig for mycket da det var benens tur att fa plagas rejalt. Korde sen 3 blandade ovningar ben (4*20 reps) med en rejal dos mage mellan ovningarna. Bestamde mig for att kora helhjartat, ingen rorelse eller ovning utan att inte kanna varenda muskelfiber jobba. Fatta ved effektivt det blev och jag kande adrenalinet pumpa och krakkanslan kom over mig nagra ganger till och med. Me like, me like a lot! Tror jag drar med kiddsen till gymmet nu idag med. Det basta man kan gora for att slippa traningsvarken ar pa det igen bara. Malet ar 3 pass i veckan. Vill bli beroende av traningen igen for det gor mig sa gott.
 
Sa har sag det ut har om dan nar vi packade ihop oss pa en liten prommis i grannskapet. Noah haller stolt i pasen med brodet som ankorna ska fa. Bart var sjuk och hemma fran jobbet 2 dagar denna veckan sa vi har fatt mysa extra mycket med honom. Delilah fick sitta och pilla i graset en stund och hon sag ut att fundera skarp pa vad det dar grona kittlande var! Noah och Bart matade ankorna och jag satt och mos av lugnet i kvallssolen. Alskar att man kan vara ute nu mer och mer. Det ar ju fortfarande varmt men helt ok nu att vara ute i alla fall. Kul for barnen att kunna leka pa alla lekplatser, de behover ju frisk luft.
Idag ar det underbara fredag och jag ska hamta Bart fran jobb vid lunch allaredan. Han har namligen nagot kul med jobb idag och det ska ata och dricka en del har jag hort ryktas. Jag ska passa pa att koka lite barnmat till lillan da det verkar ga jattebra pa den fronten. Blir broccoli, morot och potatispure. Lite skala, koka med en klick smor i och sen ar det i pricip helt klart. Kan ju inte bli enklare. Sen ner i frysfack och fylla frysen. Lillan gillar mat, det marks allaredan! Till skillnad fran sin bror, som bara pillar i det mesta! Ska fortsatta affirmera positivitet idag. Kanner mig gladare och mer sprudlande an vad jag gjort pa lange sa nu ska jag surfa pa denna underbara vag ett tag tankte jag. Pussar och kramar mina underbaringar...Glad ar jag att just ni vill folja med pa min resa!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är grym Josse, keep up the good work!!!

Själv är jag på god väg mot att springa en mil - längtar!

2011-09-23 @ 18:09:02
Postat av: Susanne

Oj vad du kämpar på med din träning finaste Josse, min inspiratör.

Vilka härliga bilder, man blir alldeles sjuk när man ser dem.

Krama alla från mormor

2011-09-24 @ 08:37:54
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0