Det basta mor hade...


...satte hon pa bordet! Har sitter lillan mitt pa bordet hemma hos Matt och Cindy igar da vi firade Jolenes 54 ars dag. Hon sitter i Bumbo stolen som vi fatt lana och gillart skarpt. Hon fick for ovrigt sin 1:a tand haromdan den 8 de september (endast 4,5 manader gammal) och det innebar en hel del dreglande och en massa gnagande. Hon stoppar det mesta i munnen numera och verkar tycka det ar skont. Mindre skont for mina brostvartor som ibland far sig nagra nyp nar damen i fraga ar trott och kinkig. Hon rullar runt som en tok och staller sig i krypposition upp pa alla fyra nu ocksa. Vad ska det bli av denna dam? Ganska knasigt egentligen att se en san liten tos krypa rundor. Tar sig gor hon ganska langt utanfor bada filtarna som hon far ligga pa. Arg blir hon emellanat men glad ar hon for det mesta. Med den nya tanden kom aven en hel laddning i blojan och en liten stegring i temp. Foljer boken ar vad hon gor varan madame, men liiiite tidig ar hon minsann med det mesta!
Noah vackte oss jetlaggare kl 04:30 och far i huset fick en sovmorgon da jag var for pigg for att kunna somna om. Har faktiskt hallt mig vaken hela dan da jag haft for mycket jarn i elden som vanligt. Trots att trottheten gjort sig pamind ett par ganger har jag 2 ungar som behover sitt plus att jag faktiskt ville klippa lite lappar till mitt lapptacke. Min symaskin ar hitshippad nu forresten sa snart borjas har sys som en tok det vill jag lova. Noah stackarn vaknade med skyhog feber efter sin nap och jag fick kampa med att fa i honom en stolpilla, han gillart inte. Sen stack vi och handlade och kopte Subway till middag, lata som vi ar. Nu sitter vi har och plannerar framtid lite och jag kanner mig faktiskt tillfreds med var plan tills vidare. Borjar soka jobb har sa smaning om sa att vi kan spara pengar till allt som ska till for en Sverige flytt. Vi far se om vi far ihop det. Men jag saknar de mina allt for mycket for att kunna fortsatta sa har. Tur i alla fall att min man ar sa pass foglig och gor allt for att jag ska vara glad :) Puss pa er mina godingar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Finaste Dilly!

Saknar henne så det gör ont i mormors hjärta

kram

2011-09-12 @ 18:56:39
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Helena Winther

Åh vad nice att ni har planer på att flytta tillbaka till Sverige!!! Det glädjer mitt hjärta ända ner i hjärteroten..:)

Kram!

2011-09-14 @ 13:08:19
Postat av: Malin

Åh va' vi saknar er! Härliga bilder och alltid lika roligt att läsa om era äventyr! Haha, Dilly är ju en riktig yogabebis! Vet ni mer om när ni kommer hem nästa gång?

Stor kram!

2011-09-17 @ 08:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0