Dagens momma


Har shoppat lite grann nu i helgen. Bart tyckte det var dags att frasha upp denna for ovrigt hotta morsan. Hehe...men jag tyckte ocksa det faktiskt. Nar ar inte jag redo for lite shopping? Alltid! Det blev linnebyxor fran Roxy och en cool lite baggy topp fran Billabong. Brillorna ar mina gamla DG som alltid anger pa nasan har borta i solens land. Jag kopte aven ett par "mysbrallor" fran Victoria Secret med varsta coola leo-trycket langs benen. Megaskona och snygga.

Sen har jag scrappat lite och antligen fatt in alla bilder fran nar vi tog fina profesionella bilder i somras. Med lite snygga papper, lite bling och en rulle med  dubbelsidig tejp snurrade jag ihop detta album pa 30 minuter. Snabbt och latt ska det ga! Jag hade aven kopt klistermarken med fina passande citat som gjorde susen och satte pricken over iet. 

Barnens farfar och hans fru fick ett litet besok av oss ocksa och det verkade valdigt uppskattat. Gick ut och at pa en god restaurang till middag. Jag provade laxen och till det en massa goda gronsaker. Kor ju LCHF och det fortsatter ga galant. Forutom att ha haft sjukt lagt blodsocker i princip hela forra veckan borjar jag kanna mig ok igen. Ingen hunger i fraga bara darrig och virrig. Antar att det tar ett tag for kroppen att stalla om. Inget socker pa 1 vecka nu och heller inget sug alls. Det har fixar jag!
Lillan har varit lite pipigare i helgen. De dar 2 sma gaddarna verkar gora lite ont. Hon har fatt lite alvedon och gnager som en galning pa det mesta. Hon fick sitta med i uppe i matstolen igar nar vi at middag. Barts mamma var har och vi grillade T-bone med en massa goda tillbehor. Noah var i extas att se syrran sitta bredvid oss. Noah har fatt ett sant dar leksaks-kok med en massa kastruller och latsas mat som jag faktiskt hittade begagnat pa natet. Far ta bilder och visa hur roligt han har det. Idag blir det gymmet och sen ivag till verkstaden med jeepen som maste fa nya dack. Suger att punga ut med 5000 spann men sant ar det. Ha det gott mina vanner och njut haste vart ni an befinner ar.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hallå där hotta brud

Snygga kläder och vilken fin scrapbook

Så stor Dilly blivit som kan sitta i stolen nu.

hälsa Nono också

kram

2011-09-19 @ 19:43:15
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

finfina josse. Logga in på skype i veckan så får vi snacka lite..saknar er en massa ju..pusskram

2011-09-19 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0