Underbara stunder...


Sa har sot var lillan nar hon krop under soffbordet och satte sig fornojt med nan liten leksak i solskenet fran fonstret. Hon har for ovrigt blivit riktigt duktig pa att krypa och det "slappte" igar tror jag minsann. Tog sakert 10 kryptag pa raken rakt mot min islatte som stod pa golvet. Satter sig upp gor hon nu ocksa nar hon ar trott pa att krypa eller ligga pa mage. 5,5 manader ar hon nu ca. sa hon har klatt brorsan med 2 veckor. Igar kom en veckas bajsranson ocksa kan jag intyga. Sag att hon satt och tryckte sa jag lade henne i min famn och borjade paddla med benen for att hjalpa henne pa traven. Men det var bara det att hon var redan klar och att all skit rann upp pa ryggen och ner i pa mina ben och i soffan. Hehhe...denna blogg ar verkligen inget for ackelmagade, men det har ni nog fortstatt vid detta laget :)
 
Ute pa prommis i det harliga vadret igar. Lillan och jag sitter och myser pa en filt medans Noah busar i klatterstallningarna.

Bjuser pa nagra bilder fran i Sondags da vi var pa Tivoli med kiddsen. Noah fick aka sakert 5 karuseller. Pariserhjulet fick sa klart Bart folja med honom pa. Roligt hade vi i varmen. Lunchade pa en grekisk restaurang och hade en super mysig dag hela familjen. Nu kallar plikterna och jag maste dra men vi hors snart igen. Karlek i massor

Kommentarer
Postat av: Susanne

Duktiga duktiga Lillan! Duktiga Nois!

Saknar er!

kram mamma

2011-10-14 @ 11:46:55
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0