Take out

Hej mina fina! Bart stack precis ivag pa helgens stora loprunda han. Han har kopt en san ryggsack med vatten sa han lar vara ute ett bra tag tror jag allt. Igar kom han hem med take out fran varat favvostalle Outback. LCHF a al lyx blev set, saftigaste kycklingfilen med champinjoner och bacon under ett tacke av smalt ost. Till det en sallad med en massa goda tillbehor. Saaa underbart gott och skont att slippa laga middag ibland och dessutom slippa diska. Jag sitter har denna lordagsmorgon och har lite skon traningsvark. Korde brost pa gymmet igar, men hann inte strecha da de kallade pa mig fran barnpassningen. Skont i alla fall att veta att det har tagit sig, traningen alltsa.
 

Kolla in mina fina hostkorg som pryder var koks-o. Kottarna ar plockade i Yosemite och tillsammans med lite plastlov och minipumpor blev det ganska fint, om jag far saga det sjalv.

Det ar val lika bra att satta henne i tvattkorgen sa att man vet var ungen haller hus. Borjar stalla sig upp mot saker och ting har denna lilla tjej borjat gora ocksa, men har har mamma hjalpt henne lite. Stark som en oxe ar hon.
Mitt och Noahs underbara fredagsmys var farska hallon...i massor!Nar de salde det riktigt billigt nu i veckan kopte jag pa mig sakert 1 liter som ligger i kylen. Jag frossar verkligen i hallon nu for tiden och det ar det anda jag lyxar till det med ska jag meddela. Inget godis har slinkigt ner i min mage sen starten pa min livsstils-omstallning for ca 7 veckor nu. Jag ar sa stolt over mig ska ni veta! Jag var drottnigen bland sma godis innan sa detta ar stort mina vanner. Har bara Cola lighten som en last kvar nu, men tids nog ska detta ocksa fasas ut. Fy usch och pi sa mycket konstgjorde ackelheter som det finns i cola egentligen. Idag vantar lite shopping for min del och i eftermiddag ska alla Barts syskon och Noah och Delilah kusiner karva pumpor ihop. Sedan blir det trunk-or-treat. Ha det gott mina vanner 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken härglig mat och hallonen frester mormor hemma i Sverige.

Sy nu så symaskinen glöder!

Ha en fin dag önskar mamma

2011-10-31 @ 07:48:50
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0