Sovmorgon



Forsta att det ar underbart att titta tillbaka pa tiden med magen, tiden da lillasyster lag under mitt hjarta och snarkade. Da undrade man ju sa klart vem som egentligen lag dar, vem som skulle bli familjen Mendoncas nasta lilla medlem. Att man skulle kunna alska en liten person igen trodde man ju, men att man skulle bli sa fasansfullt foralskad att karleken valler over hade man ju ingen aning om. Forsta att jag ar lyckligt lottad att kalla mig mamma till mina sma parvlar. Tank att de valde mig som mamma! Nar man tittar tillbaka pa tiden innan hon var har kanns det nastan som om hon saknas oss trots att vi inte lart kanna henne anns. Konstigt det dar egentligen, hur snabbt man staller om. For 2 ar och 4 manader sedan var Bart och jag sjalva och sovmorgnar till 10 var inga konstigheter. Men nu lite senare har jag en Noah som sitter och tittar pa bolibompa och en Silly D som kryper rundor har hemma precis som om de alltid varit har och som de alltid kommer att vara. Om man skulle fa sova till 8 rakanr man sig som valdigt utvilad, trots att man vaknat 3 ganger under natten. Men idag sov bada ungarna till 9.00!!! Jag ar lyckligt lottad som fick sovmorgon idag. Dessutom tog lillan flaskan igar och drack sakert 150 ml ersattning under kvallen. Jippi, skam den som ger sig! Vaknade gjorde hon nog bara 1 gang under natten sa kanske att hon var matt och belaten. Harligt! Har 2 piggelinisar har hemma idag sa jag tror att gymmet kallar pa mig. Dessutom ar det vaccination for kiddsen i eftermiddag som galler. Ha en underbar dag mina vanner. Pussar och kramar 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sovmorgon det är du värd min finaste Josse som finns

ha en fin dag och vad kul att lilla tog flaskan.

Det är på god väg

kramar från mormor i Smöris

2011-10-26 @ 20:12:33
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0