Mannen med stort M


Nu ska ni lyssna har! Vad jag kommer att beratta kommer nog fa varenda kvinna som laser detta att fa en liten mini orgasm eller natt! Igar nar Noah satt i soffa och sloglodde pa TV, lillan tog en tupplur och jag satt bakom min symaskin, travade Bart in genom dorren typ 3 timmar tidigare an vanligt. Han smyger fram till mig och lagger ett kuvert framfor nosen pa mig. Jag bara typ baxnar! Vagar knappt oppna det da jag anar vad det kan vara! "Princess for a day" - 1 timmes klassisk svensk helkroppsmassage, ansiktsbehandling, padikyr, manikyr, harklippning farg och styling...allt detta till lilla moi pa ett suoerlyxigt spa! Jag bara borjade storgrata, tararna sprutade och jag fick inte fram ett ord. Min man alltsa, han vet pa nagot magiskt satt vad jag behover nar jag behover det. Till slut stallde jag upp pa ta for att na honom och sen gav jag honom en riktig film-kyss!Fy fasen alltsa, sa underbar han ar. Jag menar, jag skulle liksom aldrig unna mig nagot sadant sjalv. Ni vet ju hur jag skrev igar pa bloggen att jag behovde ra om mig sjalv och hem kommer maken med 10 ganger mer an jag nagonsin kunnat dromma om. Wow, vad har jag gjort for att fortjana honom?     

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis finaste Josse.

Du är värd detta för du är en fin drottning!

kramar Mamma

2011-10-01 @ 20:33:04
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Margit

Gud vilken underbarman du har josse!!;)) detta är du verkligen värd!!!<3

2011-10-01 @ 22:00:29
Postat av: Helena Winther

Amazing!!! Du är värd var enda grej! Bra att Bart har superkoll på det..;) Kram!

2011-10-02 @ 14:22:35
Postat av: Malin

Vilken fantastisk man du har! Men du, om någon, förtjänar lite "pampering"! Jag ska minsann vidarebefodra infon till Daniel så får vi se om han fattar vinken ;)

Kram!

2011-10-02 @ 16:01:28
Postat av: Carran

Så lyxigt SIS, du e värd det bästa. Saknar dig. Skype ikväll kanske? Jag e inne om du ser det här:)

2011-10-03 @ 18:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0