Lycka


Idag blir min lilla solstrale 6 manader! Forsta att vi har haft henne hos oss nu sa lange, fast det egentligen kanns som hon alltid varit har. Igar traffade vi Caden och Cindy i en stor lekpark och vi tjejer satt och mos pa en stor filt i skuggan medans killarna busade och stojade i 1,5 timmar. Tror ni inte att man ar sa stolt sa att man nastan spricker av karlek till sina fina barn? Sen halkade lillan pa kaklet nar hon krop rundor igar (Noah var bredvid?) och slog i overkaken i golvet och fick varsta  kottiga flasklappen och blon sprutade (ok, droppade lite i alla fall!). Sen belv hon bla over tandkottet ocksa, typ som ett stort blamarke over framtanden som annu inte kommit. Huvaligen sa onte det gjorde i mitt mammahjarta nar hennes tarar rullade ner, men bara nagra sekunder i mammas famn sa var allt ok igen. Kan saga att det blir lite smallar nu nar hon kyper rundor overallt. Men hon ar sa duktig maste jag saga, kryper sa fint och sen satter hon sig pa lilla rumpan nar hon hittar nagot kul att leka med. Sen hande en annan sak imorse och fa sa jag skams. Tog av lillans nattbloja och tankte vadra henne da hon var lite rod. Satte mig med min telly och fastnade i natt pa Facebook eller natt. Kollar ner pa lillan som jag tror bara "sitter dar och leker". Men hon har bajsat ner hela golvet, rullat runt i det, lekt med det och till och med stoppat handerna i munnen. Jag bara in med ungen i vasken och bada henne, fick byta vatten 2 ganger innan allt var borta! Hon bara flina och log med hela fejjan och tyckte det var skitkul att bada sa dar pa morgonkvisten. Ack sa det kan ga, trots att mina intentioner var goda!  

Tidigare pa gymmet denna veckan! Kan for tusan lova er att nan maste ha smyginjicerat mej med nan adrenalin eller natt for sa jakla hog av lycka jag blev under detta pass. Uppvarmningen bestod av 2 km lop med intervaller av riktigt snabbt tempo. Sen korde jag rygg som vanligt biter tag pa ett sant dar megaskont satt. Jag bara fortsatte och matade ovningar och reps. Ungarna skotte sig exemplariskt pa barnpassningen och jag fortsatte trots att timmen passerats. Korde riktigt ordentligt med mage ocksa da det sa klart hanger pa att man balanserar kroppen sa att man blir stark overllt. Korde ordentligt med stretching ocksa da jag annars inte har tiden for det. Skont pass helt enkelt! Bart och jag ska nog pa till lite Squash-spel nu i helgen. Har hort att det ska vara riktigt bra traning. Bra att variera sig ocksa! Jaja, nu kallar barnen och jag ska packa in de i bilen for Kidsclub idag! Pa aterseende mis amigos

Kommentarer
Postat av: Susanne

herregud unge så du håller på

kram

2011-10-20 @ 20:11:19
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0