Lil' Dills 6 months


Kan man bli goare an denna tos? Just nu ar hon i full fard med att utforska allt under koksbordet. Det ska smakas pa allt och dra i sladdar ar nu bland det roligaste som finns. Man far ligga ett steg fore henne nu nar hon tar sig fram precis overallt. Men precis varje dag far hon mig skratta fran djupet av min sjal och jag alskar precis allt med denna lilla varelse. For 6 manader sedan fick jag upp henne pa mitt brost, en liten liten tjej som jag direkt kallade for MINI! Tank att en san liten lilla syster kunde vara sa efterlangtad och att hon bara foll pa plats i livets stora pussel. Kryper gor hon sedan nagra veckor tillbaka och sitter sa fint pa rumpan ocksa. Hon borjar bli mer och mer glad i maten jag gor och grot gar bra det med. Men inte frukt och bar, ryser med hela kroppen gor hon och de roligaste minerna med nar hon far smaka detta. Noah och Dilly hittar varandra mer och mer, men liten syster far sig ibland nagra brottningsmatcher av stora brorsan som bara vill leka. Men hon kommer nog ge tillbaka med samma mynt nar hon vaxt till sig lite. Man blir helt enkelt lite tuffare nar man har en bror som Tarzan. Hon borjar bli envis ocksa den har tjejen och rostkapacitet har hon ocksa borjat fa. Hon vaknar fortfarande sedan nagra veckor tillbaka 2-3 ganger per natt och ska amma i 5 minuter innan hon somnar om igen. Glad ar hon nastan jamnt och bjuder pa manga harliga leenden. Rara lilla underbara flicka, du haller din mors hjarta i din hand och vi alskar dig sa. Tack for att du ville joina var lite tokiga familj.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis finaste Dillystumpan!

från mormor och alla andra i Smöris

love you!!!!!

2011-10-22 @ 22:38:38
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0