Duracell


Ja, det kan ni kalla nya Josse! Fatta att jag har manga jarn i elden nu for tiden. Jag vet inte riktigt vad det beror pa men jag kan saga att jag gillar't skarpt. Som igar till exempel, drar ungarna med mig till gymmet och tackar Noah for sovmorgon till 8:15. Da ska jag papeka att jag korde ett kvallspass kvallen innan. 20 minuter pa trappan fran hell som jag numera kallar den. Fatta den ar sjukt effektiv den maskinen. Har fatt hora att den maskinen ar hemligheten till steharda sexiga rumpor, so here we go! Rygg respektive axlar/ armar har fatt kora stenhart an sa lange denna veckan och idag vantar ben (fasar). Kan saga att jag inspireras av en tjej vars blogg jag foljt lange nu. Sara Tilling, you are a monster och en stor inspiration till mig, you go girl! Efter lite lunch i magen  bestaendes av 2 harkokta agg, majo, nagra korvar och lite gronsaker fick jag nan snille och borjar dammsuga mig annu mer svettig och grann. Kan meddela att de amerikanska damsugarna inte ar att leka med, stora jakla heffaklumpar att kora omkring pa kraver sin kvinna. Sa stora delar av huset storstadades medans Noah holl pa att moblera om pa sitt rum. Han staller sig i halet dar hans vask till leksakskoket sitter och fastnar ibland dar, skikandes pa mamma som maste komma och banda bort honom. Delilah sov sa jag passade helt enkelt pa. Sen drog jag med kiddsen och kopte Lejon Kungen filmen som kom ut her igar och Noah var helt lyrisk. Passade pa att smita in pa min syaffar och kopte lite smatt och gott. Bart kom hem med KFC (perra for LCHFare) och jag gjorde en enkel Coleslaw till detta. Mumma,  mumma blev det. Fort som fasen satte jag mig bakom symaskinen och Bart tog barnen ett tag. Holl sakert pa att sy en 2 timmar igar. Sen sag vi pa nya sasongen av Biggest Looser medans jag fortsatte sy lite grann. Jag satt uppe till 11, bara jag och mina 1 miljon lappar. Kunde inte sluta! Nar jag val hoppa i bingen gick hjarnan pa hogvarv och jag kunde knappt sova pa hela natten. Lillan vaknade sakert 4 ganger ocksa vilket sa klart inte hjalpte. Kande mig som en zombie i ca 5 minuter imorse nar Noah vackte mig. Men nu efter en kopp kaffe, agg och bacon ar jag fit for fight igen och kavlar upp armarna for en annu en dag i Duracells tecken.Gymmet vantar gott folk! 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Träningsfreak är just vad du är!

Me i alla fall har du fått en uppmuntrande award och kolla min blogg så ser du vad det är. hälsa barnen från mormor

2011-10-06 @ 11:14:16
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0