Det ar det lilla som gor det...


Min spindelman posar har och ar som ni ser helt inne i sin roll. Han fick manga blickar och folk som pekade och kom fram och pratade med honom igar nar vi var pa gallerian. Galet mycket barn och alla dessa kostymer, harligt att se. En del foraldrar var utkladda de med :) Noah var stolt att antligen fa vara spindelmannen.
Delilah Rose Maria var Prima Ballerina och aven hon fick manga kommentarer. Hon skulle bara krypa runt hon och kanna pa alla manniskor hon sag och kom at, medans hon halkade rundor med strumpbyxorna pa. Nar jag satt och gav henne lite mat medans Noah lekte pa nan lekplats kom det fram en aldra dam och sa att Delilah var det sotaste hon nagonsin satt, sa da blev man sa klart extra stolt som mor trots att jag sa klart vet att detta ar fallet :) Kakade lunch iform av kinamat a la LCHF och sen fick Noah aka karusell ocksa. Lillan och jag fick ju glatt ocksa aka karusell da Noah ar lite val liten att aka sjalv. Lillan sag lite blek ut ett tag och jag var radd att all valling skulle komma upp dar ett tag men det visade sig bara att hon var slut som artist och somnade pa 2 roda nar hon hamnade i vagnen.

Val hemma igen satte jag mig sa smaningom bakom symaskinen. Noah vagrar ta tupplurer numera sa det blir quiet-time som vi kallar det. Han far sitta och ta det lugnt i soffan och titta pa lite film medans jag far lite mamma tid. Noah har inget emot detta och far en stund att varva ner, vilket inte alltid ar latt nar man ar fodd med en myrstack i byxorna. Delilah var piggelinis och ville helst dra ur min sladd till symaskinen eller stalla sig pa tramarn nere pa golvet. Nar hon somnade var det jag som sydde sa det glodde kan jag meddela. Kommer snart visa er mitt projekt som jag haller pa med. Bart spelade sista matchen baseball med jobbet idag sa han kom inte hem forrans 20.00. En lang kvall med en spritt sprangandes galen 2 aring som inte satt still en sekund. Vid ett tillfalle lag han och borstade tanderna med min eltandborste i Delilah spjalsang tillsammans med alla kuddar han kunde hitta. Galna pojk. Vart  far han allt ifran? Jag tog mitt ett glas kallt vin medans kiddsen badade. Det ar verkligen det lilla som gor det. Pjuh...det var en lang kvall igar kan jag saga med full rulle hela dagen. I helgen vantar mer Halloween skoj och karvande av arets pumpor med. Mycket skoj mina vanner. Lillan sov sa gott i natt och vaknade endast en liten gang for lite pafyllnad av kak. Jag vaknade nagra ganger och liksom vanatade pa att hon skulle vakna, men icke. Glad som en larka var hon nar vi vaktes av barts klocka vid 7. Utvilade var vi allihopa. Sa harligt. Kramar till dig my friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0