Massor av mys...

Halla alla! Sitter har med varsta traningsabstinensen. Har inte pallat trana pa typ 1 vecka nu. Mest for att det ibland ar ett helt projekt att fa med barnen glada och pigga och synkade. Men kanner verkligen ingen stress med det hela, tar det hela med ro och foljer kroppens signaler. Men idag hade ett svettigt pass suttit som handen i handsken. Lillan tar sin morgontuppis just nu. Sover hela natterna gor hon igen sedan 1 vecka tillbaka vilket sa klart ar gudaskont. Var pa BVC igar med lillan och oj sa stolt man kan vara over sin lilla tos. Hon vager nu ca 7,5 kg och fick en A+ i betyg av Dr Lorenzen. Sen var det dags for fler sablars sprutor men som vanligt sa ar allt vad smarta heter bortblast sa fort mamma pussar och kramar lite extra hart. Hon har borjat lite mer "stranger danger" vilket sa klart hor aldern till. Fick hoppa upp i uncle Matts famn har om dan och det gillades inte, lappen borjade darra och tararna droppade ner. Bara mammas famn duger nu fortiden.
Hangde med min underbart rara granne och hennes 3 toser igar pa lekplatsen nagra timmar. Efterat hangde vi inne hos henne och hon larde mig gora harband. Hon gjorde aven ett till lillan som verkligen var hur sott som helst. Det blir storre och storre rosetter minsann, men visst ar det gulligt! Noah sov till 08:45 i morse vilket innebar lite egentid tillsammans med en morgonpigg lillan. Kolla in Noahs kind och bettet som fortfarande syns sa har 2 dagar senare. Noahs lille kusin forsokte sannerligen ta en tugga av den dar kinden :) Naja, ingen storre skada skedd. Imorgon ar det Thansgiving har borta och jag har fatt onskemal av Barts pappa att gora min beromda potatisgratang men aven en greenbeen-casserole sa det ska inhandlas ingredienser till detta under dagen. Under morgondagen spelar alla pojkar, killar, man och gubbar i familjen amerikansk fotboll sen blir det riktig Turkey dinner pa eftermiddagen. Det blir kalkon och veggies for min del da allt annat ar carb-laddat. Kanner inte att jag har behov av att "fuska" anns en dag som denna. Det sparar jag tills jag verkligen behover. Hoppas Bart kommer hem vid lunch idag. Imorgon och fredag ar han ledig vilket betyder en hel del mys och tid ihop som familj. Det kommer bli superdupermysigt ska ni veta.

Har kommer ett tips fran coachen Josse: Burt's bee's! Har provat produkterna ovan nagra manaders tid nu och kan verkligen saga att jag ar sald. 99-100 % helt naturliga ingradienser och helt utan parabener, sulfater och andra tillsatser. Desutom dofter de jattegott. Ansikts-rengoringen innehaller bidrottninggele och kanns helt otroligt skon i ansiktet. Prova! Ni kommer inte bli besvikna! Nasta gang koper jag dag och nattkramen. Har fatt flera kommentarer om att jag "glows" sedan jag borjat med dessa produkter. Ha en mysig dag sa hors vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: Ida

först vill jag berömma dig för ditt ambitiösa bloggande!! sen vill jag berömma dig för dina söta barn....!! <3



de bara växer o växer....<3

2011-11-24 @ 16:21:51
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0