Strumpor


Barnen har fatt julstrumpor och Noah sfick sa klart valja vilken han ville ha. Jag valde Dillys!
Noah tror dock att man ska ha de pa fotterna och fattar inte varfor han bara har en. Delilah skrattar at Noahs tokigheter mer och mer for varje dag. Delilah ar Noahs biggest fan.
Jag har ocksa fatt julestrumpor, av mig sjalv da sa klart. Men visst ar de sota och det basta av allt ar ju att de varmer de sma tarna om kvallarna.

Kolla in sotnoten som busar inne i var WIC (walk in closet). Sussar sott gor hon nu och Noah busar med sin favvis Bart. Jag maste paborja maten infor dagens thanksgiving sa nu har jag inte tid att sitta har och dega mer. Pa aterseende mina alsklingar
Jossan

Kommentarer
Postat av: Susanne

Fina julstsrumpor och vad gulligt att Noah inte förstår riktigt och provar helt enkelt.

Dilly är för söt när hon upptäcker världen minsann

kram mamma och mormor

2011-11-24 @ 21:19:34
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0