Dillys 3rd tooth


Varfor gar helgen sa jakla snabbt? Hann ju kanppt med halften av det jag ville, men mysa hinner vi alltid mad i alla fall. Knapade ihop sma skor till lillan och blev himmla nojd faktiskt. Synd bara att hon ska dra upp skosnorena precis hela tiden, jakla busunge. Sen har jag sytt lite grann pa min quilt ocksa, men det gar sakta. Varfor skulle jag pa en king-size quilt for? Det tar ju aldrig slut, men fint blire. Grillat blev det ocksa, som denna goda NY steak med fyllda champinjoner minsann. Mumma sa gott. Bart har haft spring i benen och anvander sin ryggsack flitigt. 

Sa har hittade jag Noah haromdan. Horde honom halla pa i varat sovrum och gick for att kolla laget. Ligger och dricker mjolk i Delilahs sang med alla kuddar. Min lilla busiga pojke, full av pahitt.

Delilah posar i sin nya PJ hon fatt av farmor Jolenen i Halloween present. Den ar varm och god och visst ar hon sot min lilla stumpa. Igar kande jag forresten hennes 3:dje tand komma fram i overkaken. Men klagar mycket gor hon verkligen inte trots att hon ar snorig och dan med lite feber ocksa. Hon vaknade en gang i natt for lite amning och sover fortfarande gott. Horde att hon satt och holl pa med nagot i sin sang nar jag tande lampan for att hamta upp henne. Da sitter hon pa kna och haller i sangracket och ler med hela ansiktet av stolthet nar hon far syn pa sin mamma. Bart far nog sanka sangen snart, innan hon druttar over. Igar for vi till Barts jobb for trick or treat. Noah fick en massa godis och smakade gjorde han en hel del. Nar vi val kom hem vid 18:00 borjade barnen fran var gata komma och samla godis. Det vara bara det att vi inte hade tankt vara hemma och darfor inte hade nagot godis sa jag fick lite fult ta fran Noahs godis. Han blev sa arg och grat i floder. Nar Bart kom hem fran jobbet hade han kopt med sig en massa godis att dela ut sa allt blev frid och frojd. En massa barn kom hela kvallen, utkladda till de mast tokiga man sett. Noah tyckte det var skitkul att se och delade glatt ut godis. Nu blir det inget mer godis for Noah tills nasta ar tror jag for oj sa sockerhajpad han blev. Hahaha! Men ar det Halloween sa ar det. Till och med jag kunde inta halla mig fran godisskalen. Idag vantar gymmet mina vanner. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: moncan

va duktig du ar som hinner sy o pyssla samtidigt som du har dina busungar hemma - jag ar impad vill jag lova!!! jattesota skor!!! ha det bast o bra jobbat tjejen :-)))

2011-11-01 @ 21:07:48
Postat av: Susanne

Grattis till tredje tanden

oj vilka söta skor och vad söt Noah är när han bäddat ner sig i lillans säng.

ha en dag som är bäst

tack för telesamtal.

varma kramar Mamma

2011-11-02 @ 08:26:12
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0