Smygtitt


Hej min underbaringar! Helgen gick i raketfart som vanligt och hosten har kommit till Arizona. Kallt som pa nordpolen var det i natt och jag lag och skakade tander minsann. Fick ga upp och kla pa mig klader och varmen akte pa for forsta gangen i ar. Det duggar lite nu pa morgonen och jag och barnen myser med tanda ljus. Jag ser pa Gokvall lordag med Ebba pa min telly och tycker det ar sa himmla trevligt och skont programm. Har knapat ihop halva quilten nu i helgen och maste sa klart bjuda pa en smygtitt. Som ni ser ar det en riktigt "loppisfynd" fran typ 70 talet eller natt. Tidlost och hemmagjort ska det vara, ogillar nar det ser massproducerat ut. Idag kallar gymmet pa mig, men vi tar det lugnt och stressar inte ivag. Blev 4 pass forra veckan och jag ar motiverad till tusen. Sag en kille haromdan som sprang rusktigt snabbt med grym lutning pa lopbandet ooch hade dessutom en 15 kg vikt hangandes pa ryggen. Wow, sant imponerar mig. Eller som nar jag laser lofsans blogg, ett monster ar vad hon ar, i gymmet alltsa! Sundheten personifierad och stark som en oxe. Jag vill ocksa bli ett monster! Hehhe! Tills dess blir det att ta babysteps, tids nog kanske! Ha det gott sa ska vi mysa vidare har borta

Kommentarer
Postat av: Jenny

Guva duktig du är! Jag vill oxå ha!!! Pussgurka

2011-11-07 @ 18:27:51
Postat av: Susanne

Vilken konstnär och så duktig du är.

Njut av tända ljus och att ha varandra är det bästa.

varma kramar Mamma

2011-11-07 @ 20:00:43
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Helena Winther

Fantastiskt fint!!! Orkar du så gör fler och sälj, du kommer kunna tjäna storkovan! Du är grym!!! Jag kan "ställa upp" som första kund om du vill..:)KRAM!

2011-11-08 @ 20:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0