Njuter


Igar eftermiddag tog jag med barnen till er bra ny lekplats nagra km bort. Solen sken och vi hade det riktigt mysigt. 25 grader och stralande sol sa man kan ju saga att vi njuter av vart underbara vader. Jag onskar sa att jag fick besok av Sverige sa har ars, perfekt! Tror min mamma hade foralskat sig i Arizona, solen, varmen och manniskorna. Men men det lar nog vanta pa sig innan jag far besok hemifran. Som det ser ut blir det jag och barnen som besoker Sweden till Jul, hoppas bara att flygen ser bra ut. Far bli en sista resa over innan jag sen borjar knega, da blir det ju lite svarare att komma ivag 3 veckor eller mer. Hoppas hoppas och hall tummarna sa kommer vi nog over, nastan hela familjen Mendonca. Laddar med en massa nya filmer till Noah sa ska jag nog kunna halla min lilla vilda tjej i skick ossa under resan. Korde mitt forsta gym pass idag pa nastan 2 veckor. Har hamnat i en liten svacka vad galler det men tror jag ar tebax pa banan nu. Skont var det och jag korde ben och mage medans barnen skotte sig jattebra pa barnpassningen. Noah somnade pa soffan nu har efter lunch och lillan vaknade nu precis sa nu ska jag ga och passa pa att mysa med min lilla tos lite grann. Ha det gott mina godingar 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gör allt kära dotter för att spara och knega ihop pengar så vi kan hälsa på er borta i Arizona.

Hade varit underbar och jag hade älskar er underbara värme just nu.

Älskar er över allt annat.



Kramar från mamma i kalla norden

Cirka 10 grader är det i alla fall vilket inte är vanligt. I fjol var det massor av snö och riktig vinter.

Men ni är hjärtligt välkomna till oss och vi saknar mer än någonsin

2011-11-29 @ 21:47:04
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Jag håller alla tummar o tår jag har för att ni kommer hem över jul:) kramar till er

2011-11-29 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0