Lil sis got som bling-bling


Nu har lillan blivit med orhangen. Har funderat pa det ett tag da jag sett en hel del andra sma flickebarn ha bling i oronen. Igar nar vi var pa gallerian traffade jag min granne Tatum och hennes 3 tjejer och slog sedan slag i saken. 4 tarar och lite grat blev det, men efter lite snuggle med mamma sa var allt frid och frojd. 10 K ar inte fy skam for en 6 manaders flicka att briljera med. Blev hon inte grann min lilla tjej? Bart smalte nar han fick se henne. Han ar for ovrigt den basta och odmjukaste pappan ni kan tanka er. Tvattade hennes oron igarkvall och pysslade om henne. Jag spelade Butterfly kisses for honom igarkvall som han sa klart hort innan, men forst igar tror jag att jag sag en tar i ogonvran pa starka Bart. Jag bolar som vanligt nar jag hor den laten. En parantes, jag holl pa att salja Noah pa loppan igar. Bangstyrig till 1000 och var allmant sur. Han sprang bort och i 5 minuter sag jag inte ungen. Somnade gjorde han i bilen och sov 15 minuter, sen var han vaken resten av dan och var allmant busig till dess att Bart kom hem. Jag maste ha fatt Guds vildaste unge. Snalla ge mig talamod att harda ut denna trotsiga alder :/ Pa tal om en annan grej. Hur manga av er har pa den senaste tiden dansat rumpan av er, utan hamningar och helt galet. Jag gjorde just det tillsammans med ungarna i forrgar innan jag skulle till gymmet. Laddade ner nagra bra nya latar och rockade loss i mitt eget vardagsrum. Sa jakla befriande och lyckopiller delux. Prova! Lovar att ni inte kommer angra er.  

Kommentarer
Postat av: Margit

Vilken söt liten flicka hon är!

Gulliga fina Delilah!!!<33<333

2011-11-04 @ 18:55:00
Postat av: Carran

Sötaset tjejen med fina örhängen:) Jag ska till mamma ikväll o ringer till er, hoppas ni svarar. Saknar er en massa josse, Kramar

2011-11-05 @ 15:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0