Jul i stugan


Har sitter jag och myser med varlden basta man, proppmatta efter kalkon med massa goda tillbehor. Min potatisgratang var forsvinnande god btw. Oppps, smakade visst lite anda! Nu blir det nystart pa LCHFen med start ASAP, har visst blivit en del smakande pa diverse godsaker i helgen. Vet inte om det ar mentalt med det kanns direkt i byxlinningen. Naja, det ar bara att kavla upp armarna och pa det igen bara.

Har har ni min fina jukrans som pryder ytterdorren. Bart och Noah holl pa igar eftermiddag att satta upp lite ljus pa husknuten, men visst behovs det mer? Ser lite magert ut i jamforelse med vara grannars. Kolla in pingvinerna, visst ar de sota? Eftersom det inte finns fonsterkarmar har borta sa blir det desto mer ljus pa fasaden. Jag alskar jul och spelar julstationen pa radion dagarna i anda. Julgranaen har kommit upp (?) men har gor alla det NU! Jag vet, borjar nog bli lite amerikaniserad. Hehhe! Vi kopte en ny julgran iar med ljusslinga inbygd, megabra ju! Idag kommer jag aka och inhandla lite julpynt ocksa. Kommer bilder pa slutprodukten senare.

Har ats det for fullt. Mysigt och kul hade vi. Barnen busade och lekte bra hela kvallen.

Ashlyn ar sa sot och har precis tavlat i cheerleading i California. Ha nu en underbar advent mina alsklingar, for det ska namligen jag och min familj ha.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt med jul i stugan även in Arizona.

Mysigt värre ser ni ut att ha och jag förstår att ni är mätta av all god kalkon.

kramar i massor och tack för telefonsamtalet och cet är alltid lika roligt att prata med finaste Josse

2011-11-28 @ 14:33:03
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0