Grabbarna grus


Mannen i mitt liv! Det brottas och skojas hela kvallen och det varmer mitt jharta att se de ihop ska ni veta! Lika som bar ar de emellanat ocksa! Vackra pojkar vackra man, som Rickard Wolf skulle sagt! Idag blir det gymmet for att kotta lite mina vanner. Kanner mig taggad till tanderna. Pa tal om tander, nu tittar lillans 4de bissing upp. Sen blir et att snygga till Noahs kaluffs hos frissan da vi ska fota barnen imorgon. Kopte svarta lackskor och vita strumbyxor at lillan for ynka 10 dollar och ni ska bara se hennes lilla klanning. Noah har fatt en fin skjorta och marinbla byxor sa han kommer bli en stilig gosse minsann. Hoppas bara min trotsiga 2 aring vill samarbeta, da det som ni ser pa bilderna har kan vara ganska svart att gora just det. Maste bara beratta hur duktig han ar med pottan nu for tiden. Om vi ar pa hemmaplan kissar och bajsar han pa pottan eller toan hur duktigt som helst. Ar vi ute far han ha en bloja da han i allt det skojiga glommer bort sig helt enkelt. Men visst ar han duktig? Spelar fotboll gor han som ett pro ocksa.l Att springa snabbt samtidigt som man sparkar en boll framfor sig och att aven kunna dribbla fixar inte alla 2 aringar. Jag ser en ljus framtid for min son!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0