En rosa drom

Bjuder pa en underbar liten nyklackt tosabit. Min rosa lilla drom som kom till uppfyllelse.
Sitter har i min morgonrock med en kopp kaffe och forsoker varma upp min frusna kropp. Temperaturen har borjat sjunka overe here, trot eller ej, och husen ar inte sarskillt bra isolerade. Nu i morse var det sa kallt att jag for en stund trodde jag var hemma i Svedala. Idag ar det kidsclub som star pa shemat, nar lillan slar upp sina bla dvs. Vi ska traffa min granne och hennes 3 dottrar dar och det ska bli mycket skoj. Gardagens pass var grymt kan jag meddela. Korde fria vikter pa axlar, biceps och triceps och fick till en hel timme tack vara diktigt duktiga ungar. Snart ar det 2 manader sedan jag satte igang med min livsstilsomstallning sa hall utkik for resultat min vanner. Kan ni fatta att det ar November allaredan? Jag kan det knappast! Vill halla kvar i varje sekund samtidigt som jag borjar fa myror i brallan och vill att det ska handa natt. Satt uppe till midnatt, helt sjalv, med symaskinen och TV som enda sallskap. Sa skont att fa sitta ostort och bara pyssla. Att sy for mig ar som balsam for sjalen och en stund da jag far fylla pa mitt Josse-konto! Nu sprallar lillan i sangen och min dag satter fart pa allvar! Ses sanrt igen mina finingar

Kommentarer
Postat av: susanne

Mormors rosa lilla dröm gick också i uppfyllelse.

Duktiga Josefine med sin symaskin.

Kramisar mamma in Sweden

2011-11-03 @ 18:38:21
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0