Best friends


Igarkvall nar mina grabbs satt i soffan for lite mys innan John Blund kom pa besok, lade Noah helt plotsligt sin lilla arm runt Bart och sa till honom "Best friends" Nono and Dady! Jag satt i fatoljen och mina tarar fyllde snabbt mina ogon till bredden. Noah tittade fundersamt pa mig och hoppade upp i min famn och sa till mig "don't worry mamma" och hans fingrar suddade snabbt bort mina tarar. Underbara alskade lilla Noah, tack for att du varje dag paminner mig om vad akta karlek ar.  

Kommentarer
Postat av: Susanne

med ögon fulla med tårar till Noah och dig

kram mamma

2011-11-28 @ 20:05:30
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

O här sitter jag nu med ögonen fulla med tårar, saknar er en massa systeryster. Kommer ni hem över jul? Pusskram

2011-11-28 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0