Alskade ungar


Barnen sitter och leker pa golvet framfor mig i skrivandets stund. Kan inte annat an att njuta av synen och kanslan i hjartat mitt. Leker bra gor de, men man far halla ett vakande oga anda. Noah vill sa mycket, som till exempel att brattas som han och Bart gor om kvallarna. Men det roliga ar att lillan verkligen lyser upp nar hon far syn pa Noah. Igar sag jag lillans forsta ansats till att klappa handerna da Noah och jag sjong och klappade bredvid henne. Noah blev sjalaglad och ropade: Dejaja klappa handen! Delilah har fatt en ny bilstol da hon totalt vagrade ligga ner i babysittern langra. De stora ladan har blivit en rolig leksak, anda tills Noah stangde in lillan dar i. Ingen storre skada skedd, som min pappa skulle ha sagt! Fick ynka 20 minuter pa gymmet igar da lillan var mamma sugen och sakerligen har lite tandagnisslan fran 3dje lilla gadden som gnager sig ut. Far helt enkelt prova lyckan idag igen och hoppas pa att fa mig ett riktigt svettigt pass. Forresten sov lillan HELA natten, fran 22 till 07:30 sov hela familjen Mendonca som stockar och det mina vanner var helt fantastiskt. Jaklar vad skont det var! Har boka tid till fotograf pa lordag med barnen och hoppas verkligen att vara sma busungar vill samarbeta med oss da. Njut av livet mina vanner och lat det inte ga er forbi, fanga stunden och lev i nuet. Det gor jag precis var eviga dag med mina alsklingar! 

Kommentarer
Postat av: Daddy

Oh man! We got the best kids

2011-11-08 @ 19:54:23
Postat av: Susanne



klart du skall njuta av vareviga dag av era fina ungar, mina fina barnbarn.

HA en fin dag och kväll

från mor i Sverige

2011-11-09 @ 19:21:41
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0