Nu drar vi...


Nu ar det slurtspurten har borta overe here. Jag har mest varit runt och shoppat alla bestallningar som jag fatt fran folk hemmavid. Converseskor, Bare minerals, Exuviance. Jag lyxade faktiskt till det med en ny och frash amningsbh fran min alskade Vickan (Victoria's secret). Egentligen ar det en helt vanlig BH med knappning fram mellan bysten och ungefar som ett brottarlinne i ryggen. Asbekvam var den och dyr sa klart. Men vet ni vad...vi firade min fodelsedag lite tidigt har borta da vi inte ar har pa dagen d och jag fick en massa cash av alla sa en ny BH fick det bli :) Magen min ar rund och god i alla fall, vaxer sa det knakar. Vecka 32 ar har och om 2 manader sa ar det beraknat. Noah och jag laddade upp med amerikanska pannkakor imorse, i brist pa annat :) Gott som tusan! Sen for vi till gallerian och fixade med lite shopping. Bart kom hem vid lunch idag, tog en halvdag pa jobb da han ville komma hem och mysa med oss en sista dag :( Sorgligt varre! Kommer sakna min man, kommer allt sakna USA (det stora landet ii vast som har allt att erbjuda). Men ash da! Nu ska jag nuta av alla underbaringar hemma i Sverige. Ska forsoka packa ner lite varme och solsken att bjuda pa. See ya'll biatches :) 

Kommentarer
Postat av: Margit

Du är så fräsch och fin och tack för allt arbete du lagt ner när du inhandlat beställda varor

krama Nois och välkommen hem.

kram mamma och mormor

2011-03-03 @ 18:05:15
URL: http://mallakitiz.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Välkommen hem sis, ses imorrn=) Pusssss

2011-03-03 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0