Silly Dilly is dilly Dallying


Tankte dedikera detta inlagg till min alldeles egna kopia, Delilah Rose Maria. Tank sa knasigt att man kan se sig sjalv i sin alldeles egna dotter. Fy tusan sa goo hon ar var fina Silly Dilly. Kolla in sa hon vaxer, det ar banne mig inte klokt. Om det nu ar mojligt blir hon bara goare och mer underbar med tiden :) 

Sa har ser vi henne ofta, sovandes i nagon makalos position och helst hos sin alskade farsa. I 2 manader har hon varit en del av var tokiga familj och jag kan inte i min vildaste fantasi komma ihag hur det var innan hon kom. Tack gode Gud att hon valde att bli en del av vara liv.

Sover gott gor hon hela natten lang... Ibland far jag kika ner i sangen bara for att dubbelkolla att hon har det bra borta i drommarnas land. Ata bor man annars dor man, ar hennes livsfilosofi. Hungrig ar man ofta ofta pa dagarna, men oftast ar det bara en ursakt att fa fy en mysstund med sin underbara mamma :) 

Hon har borjat bli riktigt stark i nacken nu ocksa var lilla snacka. Hon vill liksom inte missa nagot som hander i varlden som utspelas framfor henne. Hon har borjat visa lite attityd och javlaranamma nu pa sistonde och borjar med andra ord formas till den lilla mini-Josse hon ar. Sa himmla go! Skrattar gor hon anda ner fran tarna, da ingen del av hennes lilla kropp kan vara still. Om ni bara viste hur glad jag ar att vara silly Dillys morsa :)  


Kommentarer
Postat av: susanne

Förstår att hon skänker er mycket glädje och kärlek.

Fina bilder, helt bedårande och man kan tro att du snart är proffs.

Längtar så tills vi skall träffas igen och bara rå om henne.

kram mormor.

2011-06-26 @ 12:26:38
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Malla

Hallå!! VAd söt hon är!

Hon har växt mycket också;)

Love ya Dilly!:)<3

2011-06-26 @ 14:03:42
Postat av: Carran

ohh så sött sis..hon liknar dig såå mycket..hoppas attni mår bra:) saknar er som vanligt..pyss

2011-06-26 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0